Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til affiliate kampanger

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder med en affiliate drøm i maven og spekulerer over hvilket domæne jeg vil starte med, og jeg har været inde og kigge på søgeord, trafik, konkurrence osv.

Men hvad hjælper det at finde alle disse ting hvis ikke der findes nogle affiliate annoncer som passer til mit emne

Kan man inden man tilmelder sig et affiliate firma se om der findes aktuelle annoncører indenfor emnet, eller kan man være sikker på at de findes hvis ellers det er et emne med mange søgninger osv.

Hvordan lægger man sin strategi her, inden man køber domænenavn?

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 09:51

Altså det er selvfølgelig altid en god ting at starte med noget man interessere sig for, derved har du sikkert mere energi og gå på mod til at lave en masse indhold til siden.

En god ting er at tilmelde sig alle affiliate netværkene, derved for du et overblik over de kampagner der findes, hvilke services og hvilke beløb de tilbyder dig.

Du behøver nødvendigvis ikke at have annoncer som passer præcis til dit emne, du kan jo have alle mans eje annoncer, dvs. ting som folk alligevel køber, især hvis du kan sætte nogle kampagner op der refererer til et godt tilbud.

En ting jeg fokusere på, for at få en større indkomst med affiliate er at have mange projekter i gang, så start et sted hvor du føler dig hjemme. F.eks. med din "affiliate drøm"

God vind.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund
http://laankontanter.dk

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 29. Mar 11
Skrevet kl. 10:21

Ok Mads

Jeg tror lige jeg omformulere mig lidt!

Så vidt jeg kan se skal man når man registrere sig hos en affiliate udbyder angive etdomænenavn, men jeg vil jo ikke registrere mig med et forkert navn.

Dette er måske en misforståelse fra min side, man tilmelder måske alle sine domæner til samme konto hos affiliate udbyderne?

Jeg har som sagt fundet nogle interessante emner, men vil bare sikre mig at jeg ikke løber ind i en blindgyde inden jeg overhovedet er kommet igang :-) 

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:38

CheapArt.dk:

Ok Mads

Jeg tror lige jeg omformulere mig lidt!

Så vidt jeg kan se skal man når man registrere sig hos en affiliate udbyder angive etdomænenavn, men jeg vil jo ikke registrere mig med et forkert navn.

Dette er måske en misforståelse fra min side, man tilmelder måske alle sine domæner til samme konto hos affiliate udbyderne?

Jeg har som sagt fundet nogle interessante emner, men vil bare sikre mig at jeg ikke løber ind i en blindgyde inden jeg overhovedet er kommet igang :-) 

- Det er rigtigt. Nu ved jeg ikke hvilket område du vil agere, men hos partner-ads.dk kan du se kampagnerne inden du er registreret, og de har en del specifikke områder. Andre affiliate netværks har store kunder som låneudbydere, forsikringer, mobil, diverse abonnementer, tøj og lign. Du kan jo prøve at ansøge og bare skrive ingen under hjemmesidenavnet, og se om du bliver godkendt. Du kan altid rette dine oplysninger hos netværket. Ellers skriv til dem.

- Du kan tilmelde ligeså mange domæner du har til din profil hos hvert affiliate netværk. Igen er det godt at være hos alle netværkene for at være opdateret over kampagner m.v.

- Et domæne koster jo ikke meget pr. år. Så alt efter hvad du vil lave, burde du kunne tjene hjemmesiden hjem næsten uanset kampagner. Vel og mærke hvis du har lidt trafik.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvilket emne du har, men søg på google efter lign. sider og se hvad de har. De fleste hjemmesider har annoncer på siden.

Du kan også køre Google Adsense hvor der automatisk kommer reklamer op med de emner du beskæftiger dig med.

Tilmeldt 29. Mar 11
Skrevet kl. 10:51

Takker, tager lige et kig på partner-ads.dk

Korrekt domæner er billige, men derfor ingen grund til at registrere uhæmmet :-) med mindre man regner med at lave en god forretning ud af det.

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:54

CheapArt.dk:

Takker, tager lige et kig på partner-ads.dk

Korrekt domæner er billige, men derfor ingen grund til at registrere uhæmmet :-) med mindre man regner med at lave en god forretning ud af det.

http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer.php - her kan du se kampagnerne

Jeg ønsker dig god vind med dit projekt :)

Du selvfølgelig altid velkommen at skrive til mig hvis du har lidt spørgsmål

:-)

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:06

Hejsa!

Hos www.webgains.dk kan du til hver en tid tilføje nye domainer. Og så er du selvfølgelig velkommen til at spørge mig direkte, hvad for nogle programmer vi har indenfor specifikke sektorer!

Best regards/ med venlig hilsen
Rhea Riis
Account Manager

Webgains Denmark
ad pepper media Denmark A/S
Emdrupvej 28b
2100 København Ø
Denmark

Tel.: +45 88 80 42 93 begin_of_the_skype_highlighting            +45 88 80 42 93      end_of_the_skype_highlighting
fax: +45 70 20 83 87

Msn: rriis1@hotmail.com
e-mail/ : rriis@webgains.dk
site: www.webgains.dk
blog: http://blog.webgains.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:14

Hos nogle kan du oprette en bruger med hjemmesiden:

www.jeg-har-ingen-hjemmeside-endnu-men-vil-måske-gerne-have-en.dk

Eller lignende hvor du så kan se kampagnerne.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 29. Mar 11
Skrevet kl. 13:18

Jeg tager lige en kigger på jeres side!

Måske jeg skulle overveje at blive annoncør også, og få endnu mere gang i vores ellers forrygende maleri salg!

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:30

Hejsa!

Det kan du ikke hos Webgains ;) Grunden er simpel: Vi vil MEGET gerne hjælpe jer med at få fat i de programmer i ønsker at arbejde med og supportere jer- men omvendt vil vi opbygge et kvalitetsnetværk hvor vi bringer annoncørerne sammen med den rigtige "målgruppe" indenfor alle affiliates.

Det er derfor, vi har denne service at i altid kan kontakte os og fortælle om jeres ønskekategori og vi vil gøre vores bedste for at skabe de rigtige kontakter og tilpasse programmerne til jeres behov.

Best regards/ med venlig hilsen
Rhea Riis
Account Manager

Webgains Denmark
ad pepper media Denmark A/S
Emdrupvej 28b
2100 København Ø
Denmark

Tel.: +45 88 80 42 93 begin_of_the_skype_highlighting            +45 88 80 42 93      end_of_the_skype_highlighting
fax: +45 70 20 83 87

Msn: rriis1@hotmail.com
e-mail/ : rriis@webgains.dk
site: www.webgains.dk
blog: http://blog.webgains.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)