Hej Aminoer Jeg sidder med en affiliate drøm i maven og spekulerer over hvilket domæne jeg vil starte med, og jeg har været inde og kigge på søgeord, trafik, konkurrence osv. Men hvad hjælper det at finde alle disse ting hvis ikke der findes nogle affiliate annoncer som passer til mit emne. Kan man inden man tilmelder sig et affiliate firma se om der findes aktuelle annoncører indenfor emnet, eller kan man være sikker på at de findes hvis ellers det er et emne med mange søgninger osv. Hvordan lægger man sin strategi her, inden man køber domænenavn?
|
Altså det er selvfølgelig altid en god ting at starte med noget man interessere sig for, derved har du sikkert mere energi og gå på mod til at lave en masse indhold til siden.
En god ting er at tilmelde sig alle affiliate netværkene, derved for du et overblik over de kampagner der findes, hvilke services og hvilke beløb de tilbyder dig.
Du behøver nødvendigvis ikke at have annoncer som passer præcis til dit emne, du kan jo have alle mans eje annoncer, dvs. ting som folk alligevel køber, især hvis du kan sætte nogle kampagner op der refererer til et godt tilbud.
En ting jeg fokusere på, for at få en større indkomst med affiliate er at have mange projekter i gang, så start et sted hvor du føler dig hjemme. F.eks. med din "affiliate drøm"
God vind.
Med venlig hilsen
Mads Rosenlund
http://laankontanter.dk