Jeg leder efter en ny shop og har kigget på Prestat og dit tilbud. Er der nogle themes med udvidede produktsider? Vi har ret mange informationer om vores produkter, så som specifikationer, pdf'er og produkttekst der skal være på én og samme produkt side.
Er der themes der kan klare det?
Hilsen
Steffen
Nu har jeg ikke kigget alle designs igennem, men hvad jeg tænker er at det burde kunne klares, i produkt beskrivelsen, som er standard i alle designs:)
Hmm Christoffer,
Det er ikke rigtig det svar jeg håbede på. Hvis du vil tæske igennem alle de templates for at finde en der kan det så er du velkommen.
Iøvrigt, vi ville kræve at der ikke skulle linkes til en evt. template ejer; kunne du klare det til samme pris?
Man kan som standard i prestashop lave alle de kategorier med atributter man har lyst til, så som farve, vægt, mål etc. - og det er også muligt at uploade "attachments" (filer) til produkterne. Det hele kan gøres meget simpelt via back-end interfacet.
Hvis du vil selv vil prøve at rode med det, er der en demo her: http://prestahotel.dk/
Man kan som standard i prestashop lave alle de kategorier med atributter man har lyst til, så som farve, vægt, mål etc. - og det er også muligt at uploade "attachments" (filer) til produkterne. Det hele kan gøres meget simpelt via back-end interfacet.
Hvis du vil selv vil prøve at rode med det, er der en demo her: http://prestahotel.dk/
Det var også der jeg ville hen med mit tidligere svar, det var vist bare ikke uddybende nok, så tak skal du ha Jacob:)
Og Steff jeg håber stadig du vil gøre brug af mit tilbud, og ikke har skiftet mening:)
Nu skrev du I en PM at det du tilbød var et valgfrit design fra Prestathemes.com og der er bestemt masser af gode designs.
Men de designs du henter derinde er ikke dine/ din kundes medmindre du køber designet "fri" til en pris, der er meget højere end det du tager.
Mange vil sikkert være ok med at der er link i bunden til designeren og hvad rettigheder de ellers forbeholder sig, men IKKE alle og derfor bør/ skal du informere om det så du ikke ender med utilfredse kunder.
Nu kan man så sidde og tænke at man ikke kan forvente at få andet end en template hvor designeren forbeholder sig nogen rettigheder for 2000,- og det er jeg enig i. Men ikke alle ved dette og derfor er min pointe blot at jeg synes du tydeligt skal informere om det.
Pøj pøj med forretningen.
- Kasper
Ja jeg kan sagtens se din pointe, og det vil jeg helt klart gøre tydligere, da som du siger at der er mange som ikke ved.
Jeg synes din pris er fair for det du tilbyder - ingen kan (*læs bør) forvente et unikt design for 2000 kr, men nogen ville nok forvente det alligevel ;o)
Jeg synes virkeligt at 2000kr for en mere eller mindre køreklar webshop er en god pris, da hvis du forventer et unikt design som passer fuldstændig så kan det simpelthen ikke gøres for 2000kr, så min pris synes jeg simpelthen er en fair pris.
Og steff jeg sender dig lige en PM hvor jeg uddyber mit tilbud mere konkret, så vi ikke får nogen misforståelser:)
Jeg synes din pris er fair for det du tilbyder - ingen kan (*læs bør) forvente et unikt design for 2000 kr, men nogen ville nok forvente det alligevel ;o)