Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan Amino Plus medlemmer fjerne links

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:33

Martin Thorborg:

Kære venner

Så har vi nu gjort det muligt for Amino Plus medlemmer at fjerne "Amino Svar Links" det vil sige alle de ord i debatten der linket til en forklaring på hvad de betyder.

Klik her for en forklaring.

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin

Tak for den nye plus-service - men kan I ikke også snart få det gjort sådan, at man ude på index-siden, kan klikke sig direkte ind på f.eks side fem i et emne, der har fået mange besvarelser. Det er noget møj, at man i de lange emner, først skal trykke sig ind på side ét, og så først bagefter kan hoppe videre til side fem.

På forhånd mange tak.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:41

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Tak for den nye plus-service - men kan I ikke også snart få det gjort sådan, at man ude på index-siden, kan klikke sig direkte ind på f.eks side fem i et emne, der har fået mange besvarelser. Det er noget møj, at man i de lange emner, først skal trykke sig ind på side ét, og så først bagefter kan hoppe videre til side fem.

Lidt i samme boldgade : Det kunne være fedt hvis man kunne vælge at få vist 25 eller 50 indlæg ad gangen. Hvis det var en plus-funktion ville det ikke få betydning for reklamevisninger, og server-load ville blive mindre.

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:01

Technocowboy:
Lidt i samme boldgade : Det kunne være fedt hvis man kunne vælge at få vist 25 eller 50 indlæg ad gangen.

Jeg savner også den feature, og kan slet ikke se grunden til at den er blevet fjernet.

Men ellers er jeg superglad for at slippe for de irriterende links :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:42

Hva er pointen i først at indføre tiltaget, og derefter give mulighed for, at afvige fra det?

Så ender det da for alvor i en gang snik snak...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:46

Fashion-Seller:

Hva er pointen i først at indføre tiltaget, og derefter give mulighed for, at afvige fra det?

Så ender det da for alvor i en gang snik snak...

Amino forsøger jo bare at gøre alle glade. Nogle folk tuder over dem, andre folk elsker dem. Nu er alle glade, da dem der tuder, kan fjerne dem - og dem der elsker dem, kan beholde dem.

Fedt tiltag.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:08

Du trykker bare på "Nyeste indlæg" lige under overskriften og vupti er du på sidste side.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:05
Martin Thorborg:

Du trykker bare på "Nyeste indlæg" lige under overskriften og vupti er du på sidste side.

De bedste hilsner

Martin

Ups ja - det har du sgu ret i - det burde jeg have set - det link har jeg godt nok aldrig prøvet at trykke på før,!underligt nok.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)