Hej Aminoer.. Jeg har prøvet en gang før at oprette en tråd om dette, men jeg får simpelthen ikke helt det svar jeg søger, så må prøve at uddybe det på en anden måde..
Jeg er forholdsvis blank inden for emballage m.m. Jeg har nogle produkter, som jeg skal have sendt fra min webshop og derfor emballage. Jeg har både store og små produkter, men jeg har nogle mål på nogle produkter der bl.a. siger: Forestil dig at du kigger på en spand som står op..
Stor spand 30cm høj 20cm bred og og ligeledes 20cm i længden...
Alm. spand 28cm høj 22cm bred og igen, ligeledes 22cm i længden..
derud over er der kasser som kunne ligne skokasser med mål af 14 cm høj, 22cm bred og 32 cm lang.. Jeg kan ikke finde nogle steder hvor kasser passer mit behov.. Derudover har jeg brug for noget der giver fylde i kasserne, udover produkterne selvfølgelig. Tænkte på bobleplast.. Men så er der også det plastik med luft i, altså store luftlommer... Nogle der kan hjælpe med at finde gode alternativer???? Det skal siges at lukningen på kasserne gerne skal være "for oven" og ikke på langssiden ved f.eks. spandene da de skal stå op.. Tænk lidt på det som kasser til vin.. de åbnes for oven..
|
Kan det virkelig passe at der ikke sidder nogen, som laver en kasse der er højere end bred??? Altså bare en høj papkasse.. til at sætte f.eks. en spand protein i ???
Alle hjemmesider jeg sidder og kigger på er længere og brede end de er høje... Jeg kigger nok også forkert på dem..
En anden idé til jer emballage mænd, tag billed af hver eneste papkasse og lig op til hver kategori.. istedet for at i alle sammen har forskellige billeder af kasser... det alt for besværligt for mig (og sikkert også andre).. og derved mister i potentielle kunder.. SKÆR DET UD I PAP :D