Hej Alle Prøv at tjekke den her nye video fra Google. Bliver det et hit Det er fed ting at kunne have på sin Webshop på alle produkterne osv. Vh Casper |
Fesent, synes jeg.
Jeg synes det er rigtig smart med +1 i søgeresultaterne, men det betyder så bare at alle ens venner skal havde en Google Account, hvilket mange ikke har. |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Det er da superfedt. Måske endda en ny måde google kan se hvem der har gode sider med brugbart indhold. Jo flere +1'ere - jo højere i resultaterne ;·) |
Det tror jeg også er det største problem, men håber at google får gjort folk opmærksom på at man kan lave profiler, synes de går meget stille med dørene! |
Casper Birch Buchberg - Webudvikler
Okaj sådan et ungdomsside agtigt tiltag havde jeg aldrig forestillet mig fra Google... Til Arto eller Facebook ville det måske være smart, men ligefrem at basere søgeresultaterne på sådan noget, som er så nemt at manipulere, det virker ik særlig praktisk... Det må de sku kunne gøre bedre... |
der vil snart blive lavet et hack, som afvikler automatisk således alle besøgende automatisk committer. så det bliver nok aldrig til noget. - heldigvis. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk