Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop i roden på surftown

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har lige installeret prestashop på min surftown webhotel, men jeg skal have den til at ligge i roden. Nogen der kan forklare hvordan dette skal gøres?

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:15

Jeg har prøvet med Joomla og deres guides er noget mangelfulde, du skal enten flytte den, ved at følge en guide som jeg ikke fandt brugbar.

Eller du skal lave en redirect til din undermappe.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 21:21

Lasse Smith:

Jeg har prøvet med Joomla og deres guides er noget mangelfulde, du skal enten flytte den, ved at følge en guide som jeg ikke fandt brugbar.

Eller du skal lave en redirect til din undermappe.

Har det ikke nogen som helst betydning for seo eller andre ting? Hvis jeg havde vidst det, havde jeg aldrig købt webhotel hos surftown

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:23

Ved ikke med SEO men det er ihverfald ikke optimalt, flere funktioner virkede ikke efter deres guide var gennemført.

Efter min mening er Surftown noget hø, man må ikke installere CMS i rooten fordi de er bange for man overskriver andet i rooten...

Det er ligesom at sige man ikke kan åbne benzin dækslet på bilen, fordi der er folk der hælder den forkerte type i.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 21:26

Det er virkelig irriterende. Havde et lignende problem da jeg var privatkunde med wordpress, men fik det løst og prestashop virkede også fint

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:31

Umut Ücler:

Det er virkelig irriterende. Havde et lignende problem da jeg var privatkunde med wordpress, men fik det løst og prestashop virkede også fint

Det du skal gøre er at finde ud af, hvilken hosting passer bedst til Prestashop.
At købe mainstream såsom one.com, surftown osv. er ikke nødvendigvis det bedste valg.
Hellere spare loading tid end at spare 100 kr årligt.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 21:32

Lige præcis, problemet er bare at den er købt. Har tidligere læst et sted at der ikke var returret

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:34

Det tror jeg heller ikke de har, men se det som lærepenge.
Når du køber noget så Google det i 10 min.
Finder du ikke noget negativt, der ændrer din mening så køb og prøv!

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:37

Jeg havde lidt samme problem da jeg skulle sætte Wordpress ind. Jeg slettede bare alt undtagen Wordpress i file/ditdomæne.dk/ i fil manager. Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men hvorfor ikke bare poste, hvis det muligvis vil hjælpe dig :).  

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 21:38

Max Ladegaard:

Jeg havde lidt samme problem da jeg skulle sætte Wordpress ind. Jeg slettede bare alt undtagen Wordpress i fil manager. Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men hvorfor ikke bare poste, hvis det muligvis vil hjælpe dig :).  

Det vil jeg prøve! Hvad mener du med poste?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)