|
Hej Amino Support Jeg købte 30 dages Amino plus med Chokolade den 20 Marts. Men jeg har desværre ikke indnu modtaget mit Chokolade Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Når udløbs datoen er udløbet.... Bare for sjov
Debat
|
Hej Amino Support Jeg købte 30 dages Amino plus med Chokolade den 20 Marts. Men jeg har desværre ikke indnu modtaget mit Chokolade Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
|
Når udløbs datoen er udløbet.... Bare for sjov |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Hej med dig Giv dem nu lige en chance Måske du skulle skrive til support i stedet for at oprette en tråd;) PS håber den smager dig når den nu når frem ;) /allan |
|
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
|
Gud .. det havde jeg helt glemt, i glæden over det egentlige produkt :-) Jeg vil gerne donere min del til Amino kontoret som tak for tilbuddet på månedsbasis :-) Så skal jeg nok selv give Peter en lille ordre til hjemmet ved siden af :-) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Hej Àsgeir, Du skal selv en tur på Peter Beier's webshop eller ind i en Peter Beier-butik. Der er vedhæftet et gavekort på dit velkomstbrev. Du kan også finde dit velkomstbrev på din profilside.
Dbh |
|
Gud, ja, jeg har osse glemt alt om chokolade! Hvis det handler om at vente utålmodigt på chokolade, er det vist kun kvinder, der ville stå i døren og vente på postbudet... ;-) |
Hehe nej, kvinderne tør ikke gå ind på den hjemmeside og bestille af frygt for at bruge 2 måneders omsætning derinde Jannie |
Ditto Jannie |