Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 10 ud af 14 (138 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sjældent jeg tager mig af medierne generelt, men jeg er 1000% enig med Martin T.

Jeg har gået og arbejdet i flere måneder på mit koncept, som i sig selv ikke koster mig mere end små kroner at starte da jeg kan det meste selv!

MEEN pga. jeg næsten lige er flyttet har min konto har været i minus 3 ud af 4 uger på en måned. Idag får jeg min SU og løn, og allerede inden jeg har lagt penge til side til en KRUMME mad er jeg i minus igen! Forsikringer, det ene og det andet lort!

Jeg havde planlagt at starte min virksomhed op i denne måned, da jeg havde kørt en lille tilbudskampagne på facebook fan sider og prøvet at tjene lidt op til at investere til de ting jeg har brug for. Ikke nok med det så er der kunder der spørger om de på i forvejen et billigt tilbud kan få 40% OVENI!

Og nu får man den mavepuster oveni! COME OOOON !!!!!!!!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:45

Qman.dk:

Og nu får man den mavepuster oveni! COME OOOON !!!!!!!!

Er du sikker på, at det her overhovedet kommer til at ramme dig?

Hvis du ikke har penge på kontoen, går jeg ikke ud fra at du har de penge der skal til for at etablere at ApS eller et A/S, men vælger sandsynligvis enkeltmandsmodellen, Det er jo kun et gæt fra min side, men det virker kvalificeret :o)

Og hvis jeg ikke har misforstået det, er det ikke enkeltmadsvirksomheder, der skal betale dette gebyr. Hvis alt dette er rigtigt forstået, er det jo bare om at komme igang.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:48

Læste jeg godt lige på http://epn.dk/samfund/politik/article2386367.ece

Lidt dumt af mig ikke at undersøge det, men så bare lige videoen.

Men ser man på alle de skjulte afgifter forbrugerne hele tiden bliver pålagt opvejet imod de penge staten bliver snydt for af de store virksomheder, kan jeg simpelthen ikke forstå hvorfor man som stat sigter efter de mindre virksomheder.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:50

Ja ja, og det er såmænd ikke fordi du ikke bliver flået som enkeltmandsvirksomhed, for det gør du. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:58

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:03
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:07

36.960 Views nu

Martin - tak!! 

Det er fedt - om du bander lidt eller om Holger ikke har noget med sagen at gøre -kom nu folkens. Det er jo genialt at bruge et budskab som DK lige har spildt 4-5dage på, det er bredt ud, hvorfor ikke bruge dønningerne af det til at skabe fokus på noget relevant. 

Rart med en ubarberet ærlig mening for en gangs skyld!! 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Niels Henriksen:

Jo..... en iværksætterportal er nok en portal for iværksættere

Det er jo ikke altid at sådan noget giver sig selv, for det hedder jo f.eks møntvaskeri - og det er jo ikke et sted man vasker mønter, men vasker tøj - så, synes det er cool nok at det lige bliver slået ordenligt fast. Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

john sommer:

Jeg har lige nu set dit video klip og det fremmer IKKE din sag snare tvært imod du lyder ikke godt og du ser bestemt ikke godt ud på den video.

Han ser da sund og rask ud og det klæder ham at han har tabt sig, det der irriterer mig mest er hans kulør!

Det undrer mig at folk har drejet fokus så meget over på Holger, da budskabet i bund og grund intet har med ham at gøre.

Til tider fremkommer mennesker af en vis karakter (herunder også undertegnede, uden at kunne sammenlignes medMT´s succes) med "outbursts" som ikke falder i god jord. Men det kan godt betale sig at tænke lidt over hvad det er der bliver sagt og ikke måden det siges på.

Danmark ER faldet i søvn og det er meget meget få i den politiske arena der tør stå frem og fortælle sandheden, og hvorfor?

Jo fordi mennesker ikke vil høre det dårligeog så indrette sig på at gøre det bedre, de vil hellere høre at det skal nok gå altsammen og imedens læner man sig så politisk op ad dem der siger de vil gøre noget godt for de ældre, skolerne osv osv osv

Danmark ER ved at gå bankerot og da jeg i kraftige vendinger kritiserede fortalere for aktienkursen på Danske Bank i 2008 grundet deres meget risikofyldte engagementer i Irland, så blev jeg næsten udråbt som idiot. Fakta er at uden regeringen, bankpakkerne og APM, så var Danske Bank fortid og lagt ind under Nordea eller Sampo. Siden indførslen af afdragsfrie lån, der er det gået helt amok og NU skal prisen betales. Men der er stadig ingen der tør fjerne det lort fra markedet, da det vil gøre endnu flere teknisk insolvente end der allerede er. SÅ det er Danmark i en nøddeskal.

Skattestoppet er IKKE reelt, og det vil der blive kørt meget på i valgrunderne. Kriminaliteten er dalet blandt indvandrere, så det vil fylde mindre i debatten selvom DF vil forsøge at skræmme. De reelle indvandringstal vil vise at det emne er uddebatteret.

Så dansk økonomi vil igen være i fokus og der vil blive ovet en masse som alligevel ikke bliver gennemført, da man for alvor sidder i suppedasen. Der er stort set umuligt at skære mere ned på de offentlige udgifter.

Broderlandet Sverige banker derudaf med vækstrater der ligner Kina i gode tider, og det nyder DK godt af, men hvor længe? For hvert år der sker lønstigninger i samfundet des mere forringes vore konkurrencevilkår. Og hvorfor skal lønningerne stige, fordi prisen på at have sin egen bolig er så latterlig at man arbejder for at have et sted at bo, og ikke for at kunne leve sit liv, din bolig er blevet din arbejdspligt i DK.

Svenskerne var meget smarte under krisen, de gjorde intet for at styrke valutaen grundet de så de store muligheder i eksporten og folk valfartede til Sverige for at købe alskens produkter, og selv Kina fik noget rabat på bilproducenter. Samtidig under krisen forsøgte jeg at afsætte nogle produkter til Sverige, beskeden var: Ned i pris, vi kan ikke konkurrere med de høje priser.. hehe.. skide smart og direkte forkert, men det virkede overfor dem der var dumme nok til at pisse i bukserne og hoppe på den og starte levering godt 20-25% billigere end andre steder, så de tjente MANGE penge i Sverige den tid, mens vi i Danmark sovsede rundt i at redde Danske Bank m.fl.

Når det virale tages i brug af Martin, så er det jo måden at tingene gøres på i dag. Forskellen er bare at indholdet i budskabet er ekstremt relevant og påtrængende. Jeg vil slet ikke tage stilling til udtalelserne omkring Røde Holger, for det er for mig irrelevant. Det eneste nedværdigende i klippet er ordet "kælling" - men det lever man så med.

Det kan se ud til at Danmark, ved at holde veluddannede ude, og besværliggøre et indenlandsk erhvervsklima, er på vej til at eksportere de "kloge" hoveder der kan lave internationale successer og så fastholde resten af arbejdsbierne i et overførselsindkomst scenarie, som kun bidrager til landets deroute.

Anfægter man Martins tone, så er der jo ikke andet at gøre end at lukke. Anfægter man Martins tone fordi man mener han har opnået en status som vigtig i fremtidens iværksætteri og derfor så skal være forbillede for pæn snak, så bør man nok også lukke.

I min optik er han forretningsverdenens lidt "enfant terrible" og heldigvis, og jeg mener han har PLIGT til at råbe op hvis han mener noget med iværksætteri, og han råber jo op fordi han gerne vil Danmark det godt, ellers kunne han jo bare holde sin kæft. Den dag han ender som en afrettet Frank Rasmussen eller lignende, så er han ligegyldig og har kun sit CV med virksomheder at støtte sig til.

Må salget være med jer i dag Smile

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:48
Side 10 ud af 14 (138 indlæg)