Jeg har en ide. Ideen er en tidslinje med elektronik. Fks. ville man kunne trykke på iphone som så ligger ved det årstal den udkom, og så kan man læse en smule info om den? Det vil selvfølgelig komme til at ligge på en hjemmeside.
hvis der er nogle der ikke forstår det fandt jeg lige et billede af en tidslinje.
Er det en god ide.
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Jeg har en ide. Ideen er en tidslinje med elektronik. Fks. ville man kunne trykke på iphone som så ligger ved det årstal den udkom, og så kan man læse en smule info om den? Det vil selvfølgelig komme til at ligge på en hjemmeside.
hvis der er nogle der ikke forstår det fandt jeg lige et billede af en tidslinje.
Er det en god ide.
Hej
Det er da en kanon ide som vil kunne bruges på turiststeder f.eks når du går forbi aberne så dukker der en timeline op med info om hvordan aberne lever og hvor længe ect.
Vil man kunne bruge telefonens bluetooth iforhold til et stykke elektronik eller koordinater ?
Mangler du ideer til virkemåde så er du velkommen til at skrive til mig
heh for det første går man jo for det meste ikke forbi ipads eller gamle radioere:P havde forestillet mig en tidslinje, som fks. den på billede, og så kan man fks. trykke på ipad 2 som ligger ud foran 2011 men der ville selvfleli oså komme gamle ting på som fks. gamle radioer.
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?