Den anden dag ytrede Morten Olsen sig negativt om den Norske måde at bruge de lange indkast på. De havde jeg en mening om, så jeg skrev til journalisten af artiklen. Det blev til en artikel på sporten.dk. http://www.sporten.dk/fodbold/indkast-traener-stoetter-olsen-nye-regler Den har været den mest læste i løbet af eftermiddagen. Det bliver spændende at se hvordan google analytics ser ud imorgen, og se antallet af henvendelser i fremtiden Mit råd til Jer Aminoer: Hvis I er eksperter på et områder hvor der kommer en artikel, så skriv til journalisten, hvis I mener I kan give ny viden til læserne/seerne... ... det har i hvert fald givet mig lidt omtale, og plads til at vise min faglighed De bedste hilsner Thomas
|
God omtale på sporten.dk - Du kan også få god omtale!
- 1
fedt at du vil fortælle din historie! :D |
Hej Thomas, Sjældent har jeg set udnytte en så lille niche, så godt pr- mæssigt. ! Fandme godt gået !
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
prøver også selv det et par gange , nogle lykkes det at komme i medier andre gange ikke og tillykke med den gode omtale , forsæt der ud ad , det er super godt gået |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
|
Godt kastet, Thomas. Du formår, at få en masse PR både i Danmark og i udlandet. Din forretning kan blive rigtig stor, hvis du fortsætter med den taktik |
Godt arbejde Thomas! :-) |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Tak alle sammen Jeg gør mit bedste for at lave gode historier om min virksomhed... En gang imellem bliver de heller ikke til noget, selv om jeg tror det bliver store historier. F.eks. da jeg trænede indkast i Statsfængslet Østjylland sidste år... Der fandt jeg ud af, at jeg skulle ha´ haft en journalist med indenfor murene... ...men igen, det er bare med at klø på |
Nej Flemming... Jeg har ikke trænet John Arne Riise... og det der med en hånd dur overhovedet ikke ... og tak for rosen |