Say what? Poker er en vidensspil, og det er 100 % indiskutabelt. Hvor mange professionelle lottospillere kender du?
Det giver jeg dig til gengæld fuldstændig ret i. Det er for manges vedkommende en rigtig træls tilværelse. Poker er den hårdeste måde at tjene nemme penge på. Det sagt virker det ikke ligefrem som om, at trådstarter har tænkt sig at blive professionel.
Så du mener simpelthen, at din winrate er lavere, fordi modstanden er ringere? Jeg har ufatteligt svært ved at følge din logik. Selvfølgelig skal man tilpasse sin spillestil efter en helt masse faktorer herunder limit, men den her "ryk op hvor de respekterer dine raises"-holdning er sørgelig og et udtryk for mangel på forståelse af spillet. |
Niels Henriksen:Du har måske ikke opdaget at man skal betale skat af alt man tjener? Der er nogle firmaer hvor du ikke behøver at betale skat. Det er vist hvis de ligger i EU.
Men du kan ikke trække dit tab fra. Dog kan du måske hvis du spiller som firma fordi så er underskudet = drift.
Jo men, der må da være noget der anses som bagateller? Hvis jeg tjener en 10'er på en måned for eksempel...
Okay er der regler for hvilket type firma man skal være, for at kunne trække tabet fra?
Bliv gratis medlem