Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver kimet ned!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
nå men så er det sikkert derfor jeg ingen reklame opkald får efter tilmeldt mig denne service , jeg mener dog ikke forbrugers ombuds mands hjemmeside er et useriøst sted at hente info , så fatter overhovedet ikke hvad du skriver , vis det ikke er seriøst sted at hente info , så ved jeg ikke hvor jeg skal hente info om ting , hvor der er sikkerheden for tingene er skrevet korrekt

Det er mig der vrøvler. Jeg troede at du mente noget andet end du gjorde, og havde ikke læst dit link.

Det er selvfølgelig ikke useriøst at hente sine informationer hos forbrugerombudsmanden :o)

Men det viser bare at jeg ikke kan multitaske. Jeg prøvede samtidig at lave lidt statistik på hvad vores drenge havde fået ud af at genere de stakkels virksomheder i marts måned. Og pga. tråden her, også hvad de stakkels virksomheder havde fået ud af at vi hovedløst ringer og chikanerer dem.

Jeg kunne tilsyneladende ikke overskue begge dele :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:50
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 20:42

igang:

Brokkebloggeren:
Telefonsælgere...de burde alle sammen have kommen i deres mad og sandkorn sporadisk spredt ud i sengen!!!

Det er meget sjovt at se reaktionen på telefonsælgere her på Amino, og sammenligne med reaktionerne på os, i den virkelige verden.

Nu tager vores telesælgere kun kontakt til ApS og A/S, og helst med minimum 5 ansatte når de ringer ud, netop for at sikre en vis seriøsitet. Så det er heldigvis ikke mange Aminoer eller ligesindede de støder på, men oftest helt fornuftige mennesker :o)

Men i stedet for reklamebeskyttelse, kunne det være at CVR skulle droppe det koncept, og i stedet samkøre deres database med Amino.

Hvis en virksomhed så har en profil herinde, kunne der komme et lille Amino tag på udtrækket. Så tror jeg nok at de fleste ville vælge at spare tiden, og forsøge at afsætte deres produkter til nogen der gerne vil købe :o)

For god ordens skyld vil jeg da lige nævne at jeg har haft ok held med at ringe til amino´er også. Så jeg er uenig i den påstand Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:07

jannie N:
For god ordens skyld vil jeg da lige nævne at jeg har haft ok held med at ringe til amino´er også. Så jeg er uenig i den påstand Smile

Fy for pokker, er du sådan en der ringer og sælger noget til folk? :o)

Så er du vel uenig i denne påstand:

Telefonsælgere...de burde alle sammen have kommen i deres mad og sandkorn sporadisk spredt ud i sengen!!!

Big Smile

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:13

igang:

jannie N:

Fy for pokker, er du sådan en der ringer og sælger noget til folk? :o)

Så er du vel uenig i denne påstand:

Big Smile

Nu går jeg jo ind for ytringsfrihed -så man må jo mene om os hvad man vil, for min skyld. MEn det kan da være jeg skal til at skjule mit nummer inden der er nogen der finder ud af hvor min seng står???

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:23

jannie N:
Nu går jeg jo ind for ytringsfrihed -så man må jo mene om os hvad man vil, for min skyld. MEn det kan da være jeg skal til at skjule mit nummer inden der er nogen der finder ud af hvor min seng står???

Hov, det går lige op for mig at du ikke var "Brokkebloggeren". Kunne heller ikke forstå det skift i dialogen.

Men så har jeg lært et par ting i dag. Jeg kan ikke multitaske (fandt jeg ud af med Mikael), og jeg kan slet ikke lave fire ting på én gang, har jeg så fundet ud af nu.. :o)

Jeg tror det var Amino nok for i dag..

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:10

Michael_N1973:

Er det produktivt? 

Var det ikke bedre at tm bureauet fik deres egne leads som deres konkurenter ikke fik ?

Nej, mange kunder skal ringes op et par gange inden de køber. Dette skyldes typisk at man ikke altid fanger folk på et godt tidspunkt - dvs. hvis man blot ringede alle op 1 gang, ville man gå glip af alle de salg, hvor folk ikke har tid, hvilket er minimum 60% af alle opkald.

/JG

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)