Nu skal min nye hjemmeside snart gå online og i den forbindelse vil jeg gerne vide om i kan finde nogle fejl på den i forskellige browser mm. Test gerne indkøbsfunktion, bare i skriver test i navn eller bemærkning.
Pt. virker forsiden ikke og ikke alle billeder bliver vist korrekt, så det behøver i ikke at kommenter. Der er også et par andre fejl, men prøv at se om i kan finde dem :-)
Som jeg forstår det er det kun det tekniske du vil have kommentar på, hvis du også vil have til det grafiske - så sig til, så kan det komme i næste omgang.
Jeg skyder som altid bare fra hoften, så må du selv sortere.
Hvorfor skal man vælge hvad man vil søge i? Den skal bare søge i alt. Og så vise søgeresultatet ordentligt. Hvis man ikke finde noget, så kom med en lille besked der fortæller dette, samt en lille kontaktforumalar hvor man lige kan spørger om det er noget i kan skaffe.
Der står Ny Kunde - start her. Skal kunden ikke starte med at finde produkter?
Når jeg vælger en gruppe, kan man så ikke vise nogen af de lækre produkter i midten. Det er jo en god reklameplads.
Dejligt seriøst med leveringstider osv.
Relateret vare kunne være en god ide. Hvis man f.eks. kigger på en dvd, så kunne i jo også lige vise to andre nede under.
Når folk har går til fra indkøbskurven og videre, skal i sørger for folk ikke bliver forvirret. Fjerne produkt menu og den indkøbskurv. Nu skal i bare have folk i mål. På en side hvor jeg har gjort dette har antallet af handler der er påbegyndt med ikke gennemført faldet ...
Lad den automatisk fylde bynavn ud når folk har tastet postnummer. Skal der være muligt at rette i det hvis nu jeres oplysninger ikke stemmer helt. Har jeg et lille javascript der kan fikse.
Vent måske med at bede om kode ord til efter betalingen er gennemført. Så er du ikke sikker på folk bliver forvirret over dette.
Er det nødvendigt med et télefon nr. Skriver du ikke bare en mail til folk?
Godt at dankort er gratis. Hvorfor er det ikke valgt som standard?
Ahh jeg fortød en indtastning og trykkede tilbage i browseren og alt forsvandt - om igen.
Meget god feature med sms notits. Men hvorfor skal det koste 2 kr? Det koster jo max 30 øre at sende ud, burde vel være service. Når man krydser af burde det være muligt at taste hvilket nr. den skal sendes til - hvis nu folk har tastet et fastnet nummer. Hvis de trykker tilbage for at rette, forsvindet det hele.
Ved betaling - hvorfor er Dankort ikke betalt som standard? Virker som et unødigt klik. Jeg har jo allerede valgt dette under forsendelse.
Det var lige hurtigt fra hoften ... held og lykke med forretningen.