Jeg ville selv gå ind i det med:
* Flowchart
* Funktionsbeskrivelse fra 1-? fra begge sider af portalen
* Evt. lave en visuel præsentation (html eller Powerpoint)
Gode ideer og anbefalinger modtages med tak!
Ja, så er du ret godt kørende, hvis du også får lavet mockups, som Niels foreslår.
Du skal måske også gøre dig nogle tanker om hvor flaskehalsene kunne tænkes at opstå, f.eks i forbindelse med datatrafik, storage osv. - vil der være meget upload, meget download, er det store/små datamængder, vil det være tidsbetinget osv.
Du skal også sætte nogle krav til skalering, så det allerede fra starten er tænkt ind i designet at det er nemt at udvide
Med hensyn til support, så skal det da helt klart tænkes ind i designet også - hvadenten det er i Admin eller bruger interfacet (og sansynligvis begge dele)
Tænk også automatisering ind i supportsager. Vil der være noget man kan automatisere for at gøre kundeoplevelsen bedre - og ikke mindst gøre supportbyrden mindre.
Det var lige et hurtigt indspark....
mvh
Jan