Jeg sidder lige og knokler med min kommende blog, der skal handle om sikkerhed.
1. Jeg har installeret wordpress som en demo installation sammen med mit template og derfor er siden på engelsk. Er det muligt her efterfølgende at installere dansk, eller skal jeg i gang med at oversætte det selv?
2. Så vil jeg gerne have knappen på forsiden (og kategorier) skiftet. Det er knappen continue, som jeg gerne vil have skiftet, så spørgsmålet er om nogen af Jer kender stien på min server til dette? Eller skal jeg kikke i dokumentationen på mit template?
Du henter bare den danske version af wordpress på Da.wordpress.org, og enten indsætter den danske oversættelse manualt, eller sætter hele Wordpress instal mappen til at overskrive de nuværende filer, så er du sikker på at få dem alle med :)
Hvis der er nogle engelsk ord i dit Template/tema, bliver du nok nød til at oversætte dem selv, med mindre at virksomheden som har lavet det pågældende Template har oversat den til dansk. Kig efter en mo. fil i tema mappen. Hvis den hedder Dk eller da så er der også en dansk oversættelse af din template eller tema.
Jeg sidder lige og knokler med min kommende blog, der skal handle om sikkerhed.
1. Jeg har installeret wordpress som en demo installation sammen med mit template og derfor er siden på engelsk. Er det muligt her efterfølgende at installere dansk, eller skal jeg i gang med at oversætte det selv?
2. Så vil jeg gerne have knappen på forsiden (og kategorier) skiftet. Det er knappen continue, som jeg gerne vil have skiftet, så spørgsmålet er om nogen af Jer kender stien på min server til dette? Eller skal jeg kikke i dokumentationen på mit template?
Bloggen ligger på www.sikkerhedseksperten.dk
Hej,
1. Jeg kan desværre ikke give dig et præcist svar. Men det kommer meget an på om temaet understøtter det. Alternativet er at selv oversætte det - det tager ikke mere end 10 min.