Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webpack2 Forsinket

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDanmark skriver nu på deres webpack forside at Webpack2 er forsinket til medio april. Det kan give problemer hvis du med de nye pakkeregler/priser vil sende pakker uden udbringning til private. Jeg fandt i dag ud af at ikke alle er sat op til den mulighed. Det kan derfor være en god idé at kontakte PostDanmark hvis du overvejer at benytte den mulighed som forsendelsesmetode fra 1. april. (WebPack-support på telefon 70 21 80 73.)

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 12:53

Woof:

PostDanmark skriver nu på deres webpack forside at Webpack2 er forsinket til medio april. Det kan give problemer hvis du med de nye pakkeregler/priser vil sende pakker uden udbringning til private. Jeg fandt i dag ud af at ikke alle er sat op til den mulighed. Det kan derfor være en god idé at kontakte PostDanmark hvis du overvejer at benytte den mulighed som forsendelsesmetode fra 1. april. (WebPack-support på telefon 70 21 80 73.)

Sådan er det, at have monopol....

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 11:06

Og så kom Webpack2 - og hold da op noget LORT! :)

Det er så langsomt at man ikke har oplevet noget lignende... Samtidig med der mangler valgmuligheder i diverse dropbokses - jeg kan ikke få lov at sende returpakkesedler til kunderne. Dem kan jeg kun få lov at udskrive lokalt.

Du skal hoppe mellem 2 menu punkter, alt efter om det er erhverv eller privat.

Hvis du har sat en pakkeseddel, til print og opdager du har lavet en fejl, så kan du ikke få lov at vælge med omdeling/email advisering i dropboksene. Dvs. jeg bliver nød til at hoppe ind i et andet menupunkt, og tilbage igen - og udfylde det hele på ny igen.

Sådan Postdanmark - god betatest i har kørt... :(

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:41

PostDK er en by i Rusland.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)