Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Virksomhed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen.

Jeg er ny her inde så bær over med diverse fejl osv.:)

Jeg går og roder med at starte min egen virksomhed. Virksomheden skal lave 4x4 Xtrem offroad biler, DTC Clio Cup biler og så skal den beskæftige sig med Salg & Montering af Tuning og Styling til biler. Selv er jeg kontor manden da jeg bedst kan lide at sidde bag computeren. Min bedste ven Claus er så i værkstedet.

Det vi har brug for af hjælp er, hvad skal vi passe på når vi starter og hvordan skal man håndtere opstarten? Skal vi reklamere og lade kunderne komme til os, eller skal man være mere pågående og "tage fat" i de kunder som man ser som mulige købere til de forskellige produkter.

Min baggrund er: Utrolig Vandsports og Bil intresseret, Jeg går idag på HHX 1år Innovation''s linjen. Må indrømme jeg syntes det er lidt kedeligt, havde forventet noget mere om iværkstætteri end jeg får. Desværre!

Det her var lige kort om hvad det hele drejer sig om, jeg kunne skrive en hel roman om hvordan det hele skal se ud osv. men vil gerne samle lidt ideer fra jer alle sammen, kom med en masse feedback hvis i gider, så vi kan komme så godt fra start som muligt.

Mvh Nicolaj John R ( ZR-Designs )

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:28
Hej Nicolaj

Velkommen som kommende iværksætter!

>Skal vi reklamere og lade kunderne komme til os, eller skal man være mere pågående og "tage fat" i de kunder som man ser som mulige købere til de forskellige produkter.

I kan måske prøve begge dele og se hvad der giver bedst afkast.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Feb 07
Skrevet kl. 12:27
Hej Anders

Mange tak, det lyder som en god ide.

Hvis man nu skal fiske kunderne selv, hviklen måde er så den "bedste" hvis man kan sige det sådan, der er vel et hav af mulgiheder?

Mvh Nicolaj

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:30
> hviklen måde er så den "bedste"

Det kommer helt an på hvilken slag kunder vi taler om og hvilken geografi vi taler om samt hvilken relation I eventuelt har til kunderne eller deres relationer. :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Feb 07
Skrevet kl. 12:47
Nå ja.

Altså kort sagt. Virksomheden skal være et såkaldt "glasbur" man skal kunne se hvad der sker ude fra. En flot og ordenlig virksomhed. Som sagt skal kunden hente produktet i butikken. Det jeg vil gerne have virksomheden skal udstilles som er noget mere "fantastisk" end bare den lokale bilpusher med reservdele, for det gider jeg ihvertfald ikke og have.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)