Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu cool mulighed for tilpasning af Amino forside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er træt af at se bestemte emner på forsiden, det kunne f.eks. være indlæg fra "jeg har et godt tilbud til dig" eller andet der ikke interesserer dig, så kan du nu, hvis du er Amino Plus medlem, fjerne det.

Lige under de nye indlæg på forsiden ser du en ny knap "Tilpas debatkategorier i oversigt".
Trykker du på den, så kan du nu fravælge emner som du ikke længere vil se på forsiden.

Det eneste du ikke kan fjerne er "Information om og fra Amino" da vi stadigvæk vil have mulighed for at kommunikere nye ting til dig.

God fornøjelse.

De bedste hilsner

Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:29

Dejlig funktion. Den har jeg savnet :)

Skønt at se at I bruger Ajax til den del, men den er noget tid om at svare tilbage syntes jeg?

Der går mellem 500ms og 4 sek.

En anden ting er at I åbenbart bruger ... for at vise at der er aktivitet? jeg vil anbefale at bruge noget animation der som er "standard".

Eksempler: http://ajaxload.info/ (her vil facebook animationen være god)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:31

Selvom jeg ikke selv har tænkt mig at bruge den, da interessante emner og debatter sagtens kan misplaceres, er det en meget efterspurgt funktion - så tak for det! :-)

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:37

Så skal man jo ha Amino Pluds. Men det lyder godt.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:40

Halfdan Timm:

Selvom jeg ikke selv har tænkt mig at bruge den, da interessante emner og debatter sagtens kan misplaceres, er det en meget efterspurgt funktion - så tak for det! :-)

Jeg har heller ikke tænkt mig at bruge den, jeg har det bare sådan at jeg skal støvsuge alt på min vej.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 13:56
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 16:10

Martin Thorborg:
Hvis du er træt af at se bestemte emner på forsiden, det kunne f.eks. være indlæg fra "jeg har et godt tilbud til dig" eller andet der ikke interesserer dig, så kan du nu, hvis du er Amino Plus medlem, fjerne det.

Superfedt.

Det ville være rart hvis man så kunne lave et RSS-feed baseret på de valg man har foretaget så man har samme funktionalitet via RSS.

En tillægsnote : Bestyrelsesbørs-menupunktet bliver ikke vist på Debat-forsiden. (den er der på alle de andre forsider - lige bortset fra Blogs, hvor den optræder som et underpunkt)

mvh

Jan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:22

Technocowboy:

Martin Thorborg:

Superfedt.

Det ville være rart hvis man så kunne lave et RSS-feed baseret på de valg man har foretaget så man har samme funktionalitet via RSS.

En tillægsnote : Bestyrelsesbørs-menupunktet bliver ikke vist på Debat-forsiden. (den er der på alle de andre forsider - lige bortset fra Blogs, hvor den optræder som et underpunkt)

mvh

Jan

Hmmmm, tjaaaaa, hvis der er mange der gerne vil have det, så laver vi det.
Så er der det?

Vedr. bestyrelsesbørsen, så er den så pinlig, at vi gemmer den lidt, indtil vi får lavet en ny.
Så derfor er vi ved at få den gemt lidt væk.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:33

Bør dette ikke være tilgængeligt for alle? Det er en ret basal funktion som bør være tilgængeligt i et moderne forum.

Hvorfor har I valgt at gøre det til en Plus-funktion?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:49

Intetsigende:

Bør dette ikke være tilgængeligt for alle? Det er en ret basal funktion som bør være tilgængeligt i et moderne forum.

Hvorfor har I valgt at gøre det til en Plus-funktion?

Hej Intetsigende

Fordi vi har brug for pengene Amino Plus medlemsskabet giver og vores holdning er, at alle der har så meget brug for Amino, så en funktion som denne er vigtig, også har 3 kr. om dagen til et Amino Plus medlemsskab.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)