Hvis du er træt af at se bestemte emner på forsiden, det kunne f.eks. være indlæg fra "jeg har et godt tilbud til dig" eller andet der ikke interesserer dig, så kan du nu, hvis du er Amino Plus medlem, fjerne det.
Lige under de nye indlæg på forsiden ser du en ny knap "Tilpas debatkategorier i oversigt". Trykker du på den, så kan du nu fravælge emner som du ikke længere vil se på forsiden.
Det eneste du ikke kan fjerne er "Information om og fra Amino" da vi stadigvæk vil have mulighed for at kommunikere nye ting til dig.
Selvom jeg ikke selv har tænkt mig at bruge den, da interessante emner og debatter sagtens kan misplaceres, er det en meget efterspurgt funktion - så tak for det! :-)
Selvom jeg ikke selv har tænkt mig at bruge den, da interessante emner og debatter sagtens kan misplaceres, er det en meget efterspurgt funktion - så tak for det! :-)
Jeg har heller ikke tænkt mig at bruge den, jeg har det bare sådan at jeg skal støvsuge alt på min vej.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hvis du er træt af at se bestemte emner på forsiden, det kunne f.eks. være indlæg fra "jeg har et godt tilbud til dig" eller andet der ikke interesserer dig, så kan du nu, hvis du er Amino Plus medlem, fjerne det.
Superfedt.
Det ville være rart hvis man så kunne lave et RSS-feed baseret på de valg man har foretaget så man har samme funktionalitet via RSS.
En tillægsnote : Bestyrelsesbørs-menupunktet bliver ikke vist på Debat-forsiden. (den er der på alle de andre forsider - lige bortset fra Blogs, hvor den optræder som et underpunkt)
Superfedt.
Det ville være rart hvis man så kunne lave et RSS-feed baseret på de valg man har foretaget så man har samme funktionalitet via RSS.
En tillægsnote : Bestyrelsesbørs-menupunktet bliver ikke vist på Debat-forsiden. (den er der på alle de andre forsider - lige bortset fra Blogs, hvor den optræder som et underpunkt)
mvh
Jan
Hmmmm, tjaaaaa, hvis der er mange der gerne vil have det, så laver vi det. Så er der det?
Vedr. bestyrelsesbørsen, så er den så pinlig, at vi gemmer den lidt, indtil vi får lavet en ny. Så derfor er vi ved at få den gemt lidt væk.
Bør dette ikke være tilgængeligt for alle? Det er en ret basal funktion som bør være tilgængeligt i et moderne forum.
Hvorfor har I valgt at gøre det til en Plus-funktion?
Hej Intetsigende
Fordi vi har brug for pengene Amino Plus medlemsskabet giver og vores holdning er, at alle der har så meget brug for Amino, så en funktion som denne er vigtig, også har 3 kr. om dagen til et Amino Plus medlemsskab.