Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter et godt sted og leje Webserver

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Fireball:
Har i tlf support eller er det et ticket system man skal vente på

Det er et ticket baseret support system vi bruger, som reseller har man høj priotet!

ok jeg kigger på det.

Kan du sige mig hvor kraftig linje ligger i på i Haslev

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 06:24

Følger lige med på tråden her, da jeg også mangler et sted at leje en webserver, hvor der er mulighed for at udleje webhoteller til andre.

Jeg har kigget lidt på alle dem i har forslået, men rammer hele tiden muren ved trafikken.
Jeg vil jo gerne have et sted hvor jeg ikke skal tænke på om trafikken bliver en faktor for øget omkostninger.

Stort set alle webhoteller man køber, MLhosting, One.com, gigahost osv osv er der fri trafik.
og kan ikke se hvordan jeg skulle kunne sælge vidre til folk når de kan få en bedre "service" alle andre steder. ?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:34

Thomas Wichmann:
Jeg har kigget lidt på alle dem i har forslået, men rammer hele tiden muren ved trafikken.
Jeg vil jo gerne have et sted hvor jeg ikke skal tænke på om trafikken bliver en faktor for øget omkostninger.

Du er meget velkommen til at kontakte mig pr mail eller PM for en nærmere drøftelse af dine behov.. jeg er sikker på at vi kan finde en god løsning

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:02

H∑nning:
Jeg er på udkig efter et sted og leje en webserver, hvor jeg kan udleje webhoteller til andre, er der nogen der kender et godt sted.

Hej ΗΣΝΝΙΝΓ :-)

Tal med Pil.dk. De kan det der.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:08

Jeg sælger også reseller løsninger, vi bygger dem stort set som du vil have dem .. så hvis store internationale linier er et krav så hooker vi dig op med noget internationalt fiber, vi sætter kvaliteten højest og alt det vi laver er døgnovervåget og med minimum én backup der opbevares mindst 200km fra det primære udstyr.

Vi er ikke billige, men tilgengæld laver vi det ordentligt ;-) Mht. support er der selvfølgelig telefonsupport inden for normal åbningstid, resten af døgnet har vi et specielt nødnummer du kan ringe på hvis noget går ned, eller hvis lokummet brænder.

Du er velkommen på tlf. 4440 1337 el. mikkel@mikjaer.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)