Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes: Plastik/nylon køkkenværktøj til marked

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger nogle kinavarer til salgmarked.

Er interesseret i køkkenværktøj såsom plastikskåle, skeer, opøsere, piskeris, paletter osv. Det skal være billigt og neutrale farver - gerne sort.

Jeg har kigget lidt på at importere selv fra en leverandør i Kina, men har ingen erfaring i den retning, og var derfor gerne fri for besværet med told osv.

Håber at høre fra jer.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:46

Hej

Jeg bor i Kina og arbejder for en danskejet grossistvirksomhed herude, ejet af min svigerfar.

Du er mere end velkommen til at sende mig en forespørgsel på min mail

natacha@sunvisionchina.com

Det er sagtens noget jeg kan finde til dig, hvis du sender mig kvantitet og en liste over varer samt farver.

Med venlig hilsen

Natacha Nielsen

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:37

Hej Mansword

Du skal altså passe på med bare at købe Kinavarer, der skal anvendes til fødevare brug.

Jeg har været indkøber i en af DK`s største isenkram afd. og har købt de produkter du nævner i meget store mængder, og jeg ved af erfaring ar lige præcis sort plastik og nylon fra Kina er det potentielle mest "farlige" at købe.

Du skal jo have det testet før du lovligt kan sælge det i DK, det er du vel klar over?

Prøv at Google på: plastik og nylon køkkenredskaber

Du er vilkommen til at kontakte mig, hvis du vil have det uddybet eller råd om køb af disse varer.

Mvh

Allan

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 05:07

Isenkram er noget vi har arbejdet rigtig meget med, og kender fabrikken der kan leve op til samtlige krav for køkkenredskaber. Så de giftige tilsætningsstoffer er ikke noget problem, hvis du lader os finde fabrikken til dig. De fabrikker vi har kontakt til, leverer allerede til DK, og er certificerede.

Hvor mange stk skal du bruge af hver, for synes det lyder meget interessant?

mvh

Natacha Nielsen 

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:00
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)