Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal konto frosset

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg søger hermed erfaringer med frysning af paypal-konto - angiveligt for at tjekke om jeg hvidvasker penge.

Indtil videre har jeg ventet en måneds omsætnings tid.

Så til dem der har prøvet det - hvor lang tid tog det?

Jeg har læst historier på nettet hvor det har taget et halvt år, - og det kunne jeg godt frygte.

Hvis der bare er den mindste chance for ekstreme uhyrligheder må jeg jo hellere skynde mig at finde en anden løsning, - for jeg har simpelthen ikke rådt til at deponere et halvt års omsætning hos dem.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:57

Som jeg husker fra andre sager mener jeg de kræver dokumentation for omsætningen, så hvis du prøver at starte en dialog med support og sende evt. fakturaer osv som beviser omsætningen så er du vel godt på vej.

Eller hør hvad de vil have:)

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:59

Hej Jørgen.

Jeps erfaring med frysning af paypal konto, det har jeg. Sendte de efterspurgte dokumenter til dem online (løsningscenteret) og ventede vel 2 måneder.

Sagen blev behandlet, kun for at finde ud af at der manglede flere oplysninger. Disse har jeg sendt for nogle dage siden, men antager at det IGEN tager samme tid som sidst.

Dertil skal siges at min private account også har været frosset, her taler vi "kun" om en uges behandlingstid.

Jeg har tager konsekvensen, og gået den tunge og dyre gang til Teller. (Her ventede jeg "kun" 7 uger på oprettelse af international kortaftale :-(

Kan Du forøvrigt ikke lige kontakte mig Jørgen...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)