Hej Kim, En undskyldning er også på sin plads når man læser forkert hvilket jeg gjorde ved din post. Læste følgende: "Det er egentlig sjovt du siger det, for alle de OS jeg har sat i søen for kunder har ikke en gang skulle bruge alle de moduler som på nuværende tidspunkt er indbygget i Drupal, det er kun meget få moduler som har været nødvendige for kunden." Som at du havde opsat Drupal for kunder der ikke havde brug for funktionerne, jeg kan nu se det ikke er hvad der står. Det sidste du skriver i din nye post (ang. optimering til browsere) vælger jeg dog ikke at svare på da jeg håber du kan se sammenligningen ikke er retfærdig. Med venlig og fredelig hilsen |
Det er helt fint :) den sidste kommentar var nu også mere for at understrege at det er bedre at gøre det som langt de fleste sider har brug for i selve grundsystemet. Var det i grundsystemet ville denne tråd slet ikke have været oprettetSwon:Hej Kim,
En undskyldning er også på sin plads når man læser forkert hvilket jeg gjorde ved din post.
Læste følgende:
"Det er egentlig sjovt du siger det, for alle de OS jeg har sat i søen for kunder har ikke en gang skulle bruge alle de moduler som på nuværende tidspunkt er indbygget i Drupal, det er kun meget få moduler som har været nødvendige for kunden."
Som at du havde opsat Drupal for kunder der ikke havde brug for funktionerne, jeg kan nu se det ikke er hvad der står.
Det sidste du skriver i din nye post (ang. optimering til browsere) vælger jeg dog ikke at svare på da jeg håber du kan se sammenligningen ikke er retfærdig.
Med venlig og fredelig hilsen
Sven Philipsen

MVH Kim