Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook markedsføring, hvem skal jeg bruge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop og skal til at kigge på Facebook kampagner.

Hvem kan I anbefale? Der må være nogle super skarpe folk til den slags derude...

Go' aften! Hilsen, Felix

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:00

Hej Felix,

Hvad er det for en webshop? 

Er det udelukkende annoncering du vil i gang med, eller også en gruppe? 

Først og fremmest vil jeg anbefale dig at læse det her blogindlæg af Simon Mørch: http://www.amino.dk/blogs/simon_moerch/archive/2010/07/26/hemmeligheden-bag-facebook-annoncering.aspx

Hvis du har mulighed for det og lyst til det vil jeg næsten anbefale dig at prøve det lidt af selv først, så du får en idé om hvordan det hele fungere. 

Nu kender jeg ikke din shop, men har du allerede en del kunder kunne det være spændende at lave en gruppe, hvor du kunne holde kundeloyaliteten høj. Det kræver først og fremmest at du er fastholdende - Så er mulighederne store. 

Jeg har arbejdet en del med Facebook, så spørg endelig løs. Det har en masse andre her også, og de vil sikkert også svare. 

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:19

Nikolaj Astrup Madsen:

Hvis du har mulighed for det og lyst til det vil jeg næsten anbefale dig at prøve det lidt af selv først, så du får en idé om hvordan det hele fungere. 

Helt enig med Nikolaj her. Hvorfor ikke gøre det selv?

Hvis du har prøve ppcGoogle eller andre steder før, så bør facebook ppc og fanpage være overkommelig. Der ligger masser af god info på facebook - de vil gerne have, at du som annoncør får success, så du kan annoncere endnu mere.

Kast dig ud i det - det er ikke så svært og farligt endda.

Held og lykke med det. Lasse

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)