Amino Ekspertblog

Ekspertblogger på Amino om Facebook og Affiliate marketing

Hemmeligheden bag Facebook annoncering

Skrevet af:
26. juli 2010 | 26.345 Visninger | 53 kommentarer
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino Ekspertblog

Simon Mørch fra GoSocial

Ekspertblogger på Amino om Facebook og Affiliate marketing

Forord:

Alle vil efterhånden tjene penge online. Webshops, Affiliate marketing – ja der er mange gode bud på hvordan man kan gøre det. Problemet er at ikke ret mange ved hvordan de rent faktisk tjener penge måned efter måned. Men ved at opbygge sig forskellige forretningsområder er det faktisk muligt. En af dem er Facebook – og her er en artikel til dig der vil i gang i dag!

Du kan ikke spare dig i gang..

Jeg har folk der mailer mig om det er en god idé at spare et par kroner på at købe ONE.com i stedet for Surftown. Men der mener jeg det handler det om at komme i gang. Sæt 500 eller 1.000 kr. til side, som du har bestemt dig for du vil bruge på at komme i gang - og i øvrigt har råd til at tabe.

#TIP 1: Byd altid CPC indtil du føler du er ekspert.

1.    Research og find din målgruppe

Når jeg laver kampagner bruger jeg langt størstedelen af mit samlede timeforbrug på research. Der er guld at hente her! Facebook giver dig eksempel mulighed for eksempel at målrette mod folk der er fan af grupper/fansider.

Hvis du står og skal lave en konkurrence på Facebook kan det være en god idé at finder fan sider som denne: http://www.facebook.com/#!/pages/Ferie/28461903076?ref=ts

Analyser viser at hvis du vælger at målrette mod de sider, vil du opleve en højere CTR (click through rate) på dine annoncer, samt bedre endelig konvertering. Det kan skyldes at folk der deltager i de fansider generelt er lidt mere villige til konkurrencer på  nettet – bare et bud..

#TIP 2: Du kan nemt spare 20-30% hvis du målretter mod grupper eller andre små niche målgrupper (demografisk, gift, single osv..)

 

2.       Få succes med din første annonce

Med få helt basale tricks kan du undgå at bruge et par tusind kroners annoncering på at forstå hemmeligheden bag Facebook.

 

Jeg vil gå så langt og påstå at seriøse brands der ikke kan lave sjov og altid skal have 100% korrekt tegnsætning, de vil aldrig kunne få succes med Facebook.

Det er derfor vigtig at huske at din annonce står blandt weekendens festbilleder og meget andet. Som udgangspunkt er folk ikke interesseret i reklamer på Facebook – det er din opgave at gøre dem det.

Hemmeligheden bag Facebook er billeder! Folk forstår slet ikke hvor vigtig det er! En god regel er at bruge denne formel:

1. Find ud af hvordan produktet skal fremstilles (model der holder produktet, produkt billede eller noget tredje).

2. I min kage annonce var det et billede af én kage der vandt stort over de andre som havde personer der bagte, spiste og holdte kager. Nu ved jeg det, og har kunnet lave 10 nye annoncer med: 

3. Hold nu kampagnen opdateret med nye billeder hver dag, fin nye overskrifter en gang hver 5 - 8. dag, og skift brødteksten ud med jævne mellemrum. 

#TIP 3: Byd altid lidt under det Facebook anbefaler til at starte med, og langsom ændre dit bud nedaf.

3.       Behold succes kampagnen

Du kan ikke have en succesfuld Facebook annonce der performer det samme dag efter dag.. Typisk virker det samme billede højst 3 dage (kommer selvfølgelig an på hvor aggressiv du markedsføre den). Det er derfor meget vigtig du løbende skifter billede og splittester på det hele.

#TIP 4: Sæt tid af til at finde 3 – 5 nye billeder om dagen. Du skal bruge mindst ét, men min erfaring siger at kun 20% af det man tror er godt også rent faktisk er godt i praksis.

__________

Tak fordi du læste det hele. Det er mit første blogindlæg og jeg vil blive rigtig glad hvis du vil skrive en kommentar! Selvfølgelig bliver jeg rigtig glad hvis du fandt det brugbart og synes det er godt - men vil også gerne høre fra jer som har gode tips til hvordan det kan blive bedre en anden gang.

Læs også


Kommentarer

Jens Dalsgaard   den 26-07-2010 kl. 20:48

Super artikel, der giver værdi. Rigtig konkret i anbefalingerne. Den aggressive udskiftning af billeder har jeg ikke været opmærksom på før.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Simon M   den 26-07-2010 kl. 20:56

Tusind tak Jens Dalsgaard! Der skal selvfølgelig også være en god brødtekst, men den skal slet ikke have så stor fokus i forhold til billederne.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Christoffer Nielsen   den 26-07-2010 kl. 21:08

Super artikel!

Som Jens siger, rigtig konkret, og godt med nogle visuelle eksempler.

Hvis du har flere af den slags guldkorn, som du gerne vil dele ud af, må du endelig skyde løs.

Man kan jo kun blive klogere... ;-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Jan   den 26-07-2010 kl. 21:12

Jeg har sagt det før Simon, du kan dit kram, og den er sten sikker, jeg ringer så snart det er blevet tid til at køre facebook kampagner herfra.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Simon M   den 26-07-2010 kl. 21:26

@Christoffer

Tusind tak!

Jeg brugte også et godt stykke tid på at samle noget der var brugbart og helt konkret til dem der vil i gang.

@Jan

Tusind tak! Det lyder godt :-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas de Oliveira   den 26-07-2010 kl. 22:11

Hej Simon

Rigtig godt indlæg, det vil jeg gemme URL'en på også læse igen når jeg nu får tid til at prøve Facebook af :-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Steffen Daleng   den 26-07-2010 kl. 22:47

Jeg må sgu give med.

Det er god stil Simon. Du er kommet imponerende langt og har en uovertruffen viden og know how på trods af din alder.

Noget vi andre kun kan misunde og tillykke dig for.

Du har en god fremtid i møde, hvis du fortsætter på denne måde.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Casper Schneidereit   den 27-07-2010 kl. 00:55

Kanon artikel!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Martin Thorborg   den 27-07-2010 kl. 01:57

Hej Simon

Det er guld du kaster om dig, super inspirerende.

Jeg glæder mig til at vi kommer igang med Facebook kampagene for Amino, det bliver stort!

Godt gået :-)

Dbh Martin

Er kommentaren brugbar? 0 0
Kristian Jakobsen   den 27-07-2010 kl. 09:17

Genialt med den konkrete tilgang og de gode illustrationer - du ender sgu med at overgå Hr. Thorborg i idolstatus :o)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Erik Pilgaard Hejlskov   den 27-07-2010 kl. 12:06

Hej Simon

Super godt indlæg :-)

Et tip til forbedringer, kan være endnu mere konkretisering.

Det kræver sandsynligvis, at det er en kampagne, som du ikke længere kører, for ikke at få for meget kopiering/konkurrence på netop den kampagne.

Men hvis du kan gå i detaljer med eksempelvis dine klikpriser, hvor meget trafik du opnår, din konverteringsrate, hvordan du splittester, og øvrig analyse osv., så vil det give ekstremt meget værdi for læseren.

Håber at du kan bruge det, og glæder mig til fremtidige indlæg fra dig.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Peter Lauge   den 27-07-2010 kl. 18:51

Hey Simon,

Tak for du øser ud af guldet!

Spørgsmål: sider du på alle jeres annoncer for alle jeres kunder og skifter billeder og tekster ud hver dag?

Eller kan man schedulere dette gennem FB annonceringen? Jeg har ikke selv prøvet det endnu.

På forhånd tak...

Peter Lauge

Er kommentaren brugbar? 0 1
Simon M   den 27-07-2010 kl. 20:24

@Thomas

Tusind tak :-)

@Cre8ive

Tak for de pæne ord - de varmede :-)

@Casper

TAK! :-)

@Martin

Tak! Jep, det bliver rigtig rigtig godt - det er jeg sikker på.

@Kristian

Tak for de pæne ord!

@Erik

Tak! Jeg vil prøve i mit næste eksempel at komme med et virkeligt eksempel på et stort dansk brand hvor vi tog deres online forretning til et nyt niveau. Jeg vender lige tilbage - det kræver jo deres godkendelse.

@Peter

Nu er GoSocial jo en "stor" virksomhed, hvor der er andre på fuldtid der sidder og b.la. finder billeder og skifter dem ud. Vi har også en grafiker til det.

Og tak for de pæne ord!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morfar   den 27-07-2010 kl. 22:13

Du ser det ikke som en udfordring at mange rent faktisk lader sig irritere af Facebookreklamerne, at der kan komme en "Rasmus Modsat"effekt ud af at bombardere folk med nye billeder og tekster?

Jeg har ikke udfyldt nogle interesser på min profil, så Facebook skyder vildt i blinde når den prøver at ramme noget jeg måske ville klikke på. (as if).

Er kommentaren brugbar? 0 0
Spinner   den 27-07-2010 kl. 22:46

Jeg er nok lige den type som du tænker på "morfar", og jeg synes da også at det er vældigt irriterende med de reklamer, og det første jeg altid ofrer tid på er, at slette og fortælle Facebook, at det er trættende at se de reklamer.

Men. Jeg er én forbruger. Og der er trods alt voldsomt mange andre end mig, og hvis det viser sig, at din "klikrate" bliver væsentligt højere ved din metode, må man jo give dig, at du har opnået noget succesfuldt.

Også selvom jeg mener, at det vil være at opfinde den dybe tallerken, hvis man ikke gør som du foreskriver:-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Mikkel Olsen   den 27-07-2010 kl. 22:53

Hey Simon! Super fedt indlæg, virkelig brugbart! Jeg vil helt klart vende tilbage til denne side, når det bliver aktuelt med Facebook annoncer!

Keep up the good work! :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
steenolsen   den 27-07-2010 kl. 23:10

Tak for endnu en omgang inspiration, Simon. Jeg glæder mig til snart selv, at skulle arbejde mere intenst med facebook.

Enig med lidt info omkring CPC priser m.v. (statistik) i det omfang du kan/må/vil udlevere det.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj Thomasen   den 27-07-2010 kl. 23:35

Tak for et godt indlæg og masser af brugbar information!

Er kommentaren brugbar? 0 0
DeviceMix   den 27-07-2010 kl. 23:57

Tak for en rigtig god artikel Simon.

Jeg sad i sidste uge og legede lidt med Facebook og var ikke helt med på hvordan og hvorledes, dette har helt klart givet mig nogle ideer til hvordan jeg skal komme igang.

Bliv endelig ved med at skrive disse gode artikler!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Lasse Kjær   den 28-07-2010 kl. 11:15

Hej Simon.

Rigtig god artikel du har fået skrevet, thumps up.

Det er nok egentlig bare mig der kigger mig blind, men hvor finder jeg muligheden for at målrette annoncen mod en specifik "fangruppe"? Det er ligesom om at jeg ikke har den mulighed under målretning. Det tætteste jeg kommer er specificere hvilke interesser min målgruppe skal have.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Anton Hjorth   den 28-07-2010 kl. 11:24

Tak Simon Du giver mig altid helt vildt gode idéer jeg ved ikke hvor det kommer fra men bliv endelig ved med dine gode indlæg.

Tak For de super gode råd jeg har fået en rigtig god idé til en kampagne.

mvh.

Anton Hjorth

Er kommentaren brugbar? 0 0
Robert   den 28-07-2010 kl. 21:53

Simon,

når du siger 'blog' (..der linkes til fra FB/AdWords annoncen) er det så en landingpage du snakker om?

Linker du altid til din blog (/landingpage?) og ikke direkte til annoncørens produkt-side eller annoncørens egen landingpage hvis der er sådan en?

Robert

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas Bang Petersen   den 29-07-2010 kl. 12:25

Fed artikel Simon!

Jeg sidder selv og eksperimenterer med Facebook annoncer ud fra trial and error metoden, og så er det rart med et par guldkorn. Jeg skriver mine oplevelser ned i en blog - både for at kunne huske det selv og for at andre måske kan få glæde af mine fejltrin :o)

MVH

Thomas

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas Bang Petersen   den 29-07-2010 kl. 12:46

Hej igen

Lige et spørgsmål: du skriver at det kan betale sig, at finde grupper som passer til ens målgruppe, og så målrette sin annoncering til dem - men jeg kan kun vælge de sider og grupper, som jeg selv har oprettet eller er administrator for. Er der et trick til at målrette annoncer mod grupper, som jeg ikke selv har oprettet?

På forhånd tak.

MVH

Thomas

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas Roesen   den 29-07-2010 kl. 20:07

SUPER god artikel Simon, - Virkelig stærkt gået! Guldkorn. Du kan sgu dit kram.

Med venlig hilsen,

// Thomas

Er kommentaren brugbar? 0 0
Reed   den 29-07-2010 kl. 20:42

Rigtig godt indlæg!

Guldkorn!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Lars   den 29-07-2010 kl. 21:51

Hej Simon

Super faktuelt indlæg, jeg var straks på vej ind for at lægge nye billeder på mine indlæg, da jeg kom i tanke om et spørgsmål. Eller 2 faktisk :-)

1) Bruger du noget bestemt værktøj til at oprette Facebook annoncer? Du skriver at du "lige opretter 10 annoncer" men det virker ret tidskrævende hvis man skal gøre det til alle sine kampagner manuelt. Jeg har hørt om "Facebook Ads Manager", er det noget du har nogen erfaring med?

2) Jeg synes tit det tager 2-3 dage før mine annoncer bliver godkendt på Facebook, og derfor er "luften ofte gået af ballonen" når de først kommer på siden. Er der nogen tips eller tricks på det punkt? :-)

Jeg håber du har tid og overskud til at se på mine spørgsmål.

Mvh Lars

Er kommentaren brugbar? 0 0
Lars   den 29-07-2010 kl. 21:51

Hej Simon

Super faktuelt indlæg, jeg var straks på vej ind for at lægge nye billeder på mine indlæg, da jeg kom i tanke om et spørgsmål. Eller 2 faktisk :-)

1) Bruger du noget bestemt værktøj til at oprette Facebook annoncer? Du skriver at du "lige opretter 10 annoncer" men det virker ret tidskrævende hvis man skal gøre det til alle sine kampagner manuelt. Jeg har hørt om "Facebook Ads Manager", er det noget du har nogen erfaring med?

2) Jeg synes tit det tager 2-3 dage før mine annoncer bliver godkendt på Facebook, og derfor er "luften ofte gået af ballonen" når de først kommer på siden. Er der nogen tips eller tricks på det punkt? :-)

Jeg håber du har tid og overskud til at se på mine spørgsmål.

Mvh Lars

Er kommentaren brugbar? 0 0
Bjarne   den 29-07-2010 kl. 23:04

Godt indlæg, Simon. Jeg glæder mig allerede til, at du skriver noget mere. Kommer tilbage med en kampagne, du skal køre til efteråret.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Hans Peter L Jørgensen   den 30-07-2010 kl. 02:10

.

Det er guld værd,takker for de gode råd og ideer.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Bent Hadler   den 30-07-2010 kl. 07:33

For en begynder på området er dine ord meget velkomne, og har givet mig endnu mere blod på tanden for at komme igang.

Tak for din vilje til at dele med andre.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Natasha Peters   den 30-07-2010 kl. 08:00

Hej Simon,

Tak for et godt indlæg. Selv for mig, der har brugt Google AdWords i mange år, fandt artiklen interessant og kan nkiie genkendende til dit udsagn om 3 dages interessen uanset hvad man foretager sig.

Glæder mig til at læse dit næste indlæg.

Hilsen

Natasha

Er kommentaren brugbar? 0 0
Martin E.E.   den 30-07-2010 kl. 11:09

Hej Simon,

Tak for et meget interessant indlæg. God gået! :)

Har selv leget lidt med Facebook, men vil have mere fokus på billederne og udskiftning af samme, som du bl.a. påpeger.

Jeg har også selv et lille spørgsmål, som er det samme som

Lasse Kjærs spørgsmål mht.: "hvor finder jeg muligheden for at målrette annoncen mod en specifik "fangruppe"?"

Håber du får tid til at svare. :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
mormor   den 30-07-2010 kl. 16:13

Tak for nogle fantastiske guldkorn.

Jeg sidder netop og har brug for alt relevans indenfor kreativ annonce tænkning, og tro mig jeg åd det råt;-))

V.H.Mormor.

Er kommentaren brugbar? 0 0
mtrolle   den 30-07-2010 kl. 23:20

Kom med noget mere :) det spiller...

Er kommentaren brugbar? 0 0
Svend   den 31-07-2010 kl. 07:54

Super spændende artikel!!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Kasper C.   den 01-08-2010 kl. 14:15

Virkelig fedt at høre fra dig som altid Simon! Håber snart der kommer mere..

Er kommentaren brugbar? 0 0
Bolette Obbekær   den 02-08-2010 kl. 09:26

Hej Simon

Spændende artikel, jeg skal da vist prøve den model, interessant som du foreslår brugen af forskellige billeder...glæder mig til at se mere fra dig :-D

Er kommentaren brugbar? 0 0
Biancaclausen   den 03-08-2010 kl. 08:17

Fed artikel Simon og meget brugbar, Mange tak :-)

Jeg står og skal have lavet 2 sider på Facebook og de andre sociale medier (twitter/linkedin mv.), men er i tvivl om jeg skal oprette grupper eller fansider, kan du belyse forskellene mellen disse to måder at markedsfører sig på? Dit indput ville være så super :-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
mette0128@gmail.com   den 04-08-2010 kl. 09:40

Du er da bare vild og go - Simon

Fantastisk inspirerende indlæg. Vil følge din blog

Billeder er vigtige og min erfaring er at video også er et godt markedsføringsredskab så det øver jeg mig i pt. Håber på at blive den kvindelige Martin Thorborg ;-) det tar sgu nok lidt tid  

Er kommentaren brugbar? 0 0
Mette Weber   den 04-08-2010 kl. 09:48

Du er da bare vild og go - Simon

Fantastisk inspirerende indlæg. Vil følge din blog

Billeder er vigtige og min erfaring er at video også er et godt markedsføringsredskab så det øver jeg mig i pt. Håber på at blive den kvindelige Martin Thorborg ;-) det tar sgu nok lidt tid  

Er kommentaren brugbar? 0 0
Mette Weber   den 04-08-2010 kl. 09:48

Du er da bare vild og go - Simon

Fantastisk inspirerende indlæg. Vil følge din blog

Billeder er vigtige og min erfaring er at video også er et godt markedsføringsredskab så det øver jeg mig i pt. Håber på at blive den kvindelige Martin Thorborg ;-) det tar sgu nok lidt tid  

Er kommentaren brugbar? 0 0
Inderst-Inde.dk   den 08-09-2010 kl. 15:09

Simon, Tusind tak for dine tips.

Jeg er netop gået i gang med at annoncere på Facebook,

men har dog det problem at Facebook ikke vil godkende mine billeder. Jeg sælger lingeri i den absolut pæne ende, og benytter blot de billeder jeg ellers viser på min hjemmeside, og som er relevant for annoncen. Jeg har fået en enkelt annonce igennem (som jeg nu ikke tør at ændre på), men de andre er blevet afvist. Billeder alene af undertøjet, mener jeg ikke umiddelbart vil gavne annoncen.

Har skrevet til Facebook, men ikke hørt fra dem endnu.

Har du nogen forslag til hvordan jeg får mine billeder igennem eller en anden løsning ?

På forhånd tak.

Venlige hilsner

Malene

www.Inderst-Inde.dk

Er kommentaren brugbar? 0 0
Simon C. Mørk Hermansen   den 10-10-2010 kl. 21:15

Hej Simon.

Dit indlæg er spot-on når det kommer til affiliate marketing på Facebook. Der er selvfølgelig mere til det end du har nævnt, men du kommer med de fleste vigtige ting. Godt gået :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolas Zangenberg   den 22-11-2010 kl. 23:20

Hej Simon

Super indlæg.

Hilsen

Nicolas

Er kommentaren brugbar? 0 0
NG   den 23-11-2010 kl. 01:05

Hej Simon! Super fedt indlæg!

Jeg er, åbenbart modsat mange andre, en af de personer der klikker på lige præcis de reklamer, som jeg finder spændende. :-) også på facebook.

Vi skal alle sammen passe på at livet ikke bliver for trist og kedeligt, og vi ikke laver andet end at gå og overveje hvordan folk vil snyde os til at købe noget, og så ikke gøre det! Tværtimod, kan det være sundt at overveje det, lære noget af det, og så tage stilling til om det er noget vi vil have.

Men som sagt, super fedt indlæg, velskrevet og meget lærerigt.. jeg kan lide stilen.

mvh.

-Gilstrøm.:-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Daniel Schjerlund   den 27-01-2011 kl. 11:46

Super godt indlæg, virkelig brugbart! Mange tak for det!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Sebastian Stoll   den 04-05-2012 kl. 01:09

MEN.. Det er så bare ikke muligt, at målrette mod folk, som "Synes godt om" sider, man ikke ejer :-)

Er kommentaren brugbar? 2 0
Sebastian Villefrance   den 01-03-2013 kl. 15:19

Hej, Super indlæg.

Vi handler med ecigaretter, og de er åbenbart 'bannet' fra facebook adds. Det undre mig dog MEGET at jeg dagligt ser annonceringer fra andre ecigaret forhandlere på facebook.

Hvordan kan det være, at andre kan få lov til at lave adds om selv samme produkter jeg bliver afvist for?, enda selvom jeg ikke bruger nogen bannede ord i annoncen osv. ?

Håber der er nogen der kender svaret eller retter sagt, nøglen!

med venlig hilsen

Sebastian Villefrance

Er kommentaren brugbar? 1 0
Mette Lindeberg / Manostiles   den 17-02-2015 kl. 20:52

Super godt og havde ikke tænkt over gruppe som jeg nu vil prøve med i morgen:-)

God aften

Mvh

Mette

Er kommentaren brugbar? 1 0
Theis Brouer   den 30-05-2015 kl. 13:22

Det er et rigtig fedt indlæg og der er stadig mange gode pointer selvom den er fra 2010.

Jeg vil især give dig ret i at det er vigtigt med mange tests. Uanset hvor meget man ønsker det, så kan man ikke forudse hvordan, der tages imod en bestemt annonce. Derfor er det bedre at sætte flere billeder, budskaber og landingssider i søen og så se hvad resultatet bliver.

Og jeg vil godt lige pointere at Facebook er andet end kager, babyer og bryllupper. Jeg skaffer også masser henvendelser i dagligdagen med Facebook annoncering til meget seriøse erhverv.

Til jer der er i gang, så husk for guds skyld at bruge remarketing. Det er virkelig effektivt og gør at der både kan rammes besøgende fra SEO, AdWords, Facebook m.fl. når de efter at have besøgt hjemmesiden besøger Facebook.

Er kommentaren brugbar? 1 0
RedHot   den 24-09-2015 kl. 22:46

Tak :)

Er kommentaren brugbar? 1 0
Stine Nüchel Tuxen   den 11-02-2016 kl. 16:22

Tak for en fremragende artikel!

Konkret, godt forklaret og med gode illustrationer :)

Jeg er netop startet op med facebook annoncering og står præcis i den situation at en reklame kun giver kunder i 2 dage og jeg vidste ikke helt, hvordan jeg skulle holde gang i ilden.

Så nu vil jeg prøve dine tips her :)

Jeg kan dog se at dine annoncer ser lidt anderledes ud end mine. Du får en flot blå overskrift. I min annonce er det mit firmanavn der er blåt og så er overskriften helt almindelig tekst, ligesom hvis jeg deler et billede på min profil og skriver en tekst til det. Det giver ikke nær samme effekt som din blå kage-overksrift. Så jeg vil blive glad, hvis du vil fortælle mig, hvad det er for en type annonce du opretter, der ser sådan ud?

Er kommentaren brugbar? 1 0
 

Tilføj en kommentar

 

 
For at holde spammere ude, fortæl os hvad er: to + ti =
Husk Mig

Få besked når der kommenteres (Log ind for at få tilsendt mail)
 

Om denne blog


Få besked når Simon skriver


Gider du ikke selv?

Bruger du mere end 4.000 kroner om måneden over en 3 måneders periode, kan det  økonomisk betale sig at få GoSocial til at stå for din Facebook annoncering

Besøg GoSocial - Klik her

Eller kontakt mig på:

simon@gosocial.dk
+45 27241432 


Simon på Twitter

Hvis du vil have besked når Simon og ligesindede bloggere har lavet et nyt indlæg, så klik her:


Seneste kommentarer