Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's nye reklame

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sad lige og læste JP, da en artikel om den reklame dukkede op:

Jeg har godt nok aldrig været den store fan af Dansk Folkeparti, og normalt vender jeg bare det døve øre til når Pia K og resten af slænget åbner munden, men nu syntes jeg simpelthen at lavmålet er nået. Den her reklame har simpelthen så kraftige racistiske undertoner, at jeg ikke kan forstå at det kan være lovligt.

Til JP siger Alex Ahrendtsen:

»Jeg har 30 sekunder, det er jo ikke en spillefilm eller dokumentar. På 30 sekunder skal man få dig og vælgeren til at tænke mest på de åbne grænser. Og det gør man bedst på denne måde, synes jeg,«

Jeg prøver ikke på at starte en debat om Dansk Folkeparti og deres holdninger, men synes det kunne være interessant med en debat om hvor langt man kan tillade sig at gå med viral marketing. Så hvad synes i? Går de for langt, eller holder de sig inden for grænsen? Og hvor synes i grænsen går, når det kommer til at prøve at sprede sit budskab via viral marketing?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:25

Tjaaa... man kan sige meget om DF.... men deres reklamer virker, du har nu lavet en tråd, hvis der er mange flere der gør det samme, så vil jeg da kalde der god markedesføring.... også selv om man ikke er enig i deres holdninger.Stick out tongue

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:42

Imagestudios:

Tjaaa... man kan sige meget om DF.... men deres reklamer virker, du har nu lavet en tråd, hvis der er mange flere der gør det samme, så vil jeg da kalde der god markedesføring.... også selv om man ikke er enig i deres holdninger.Stick out tongue

Det var også en overvejelse der gik gennem mit hoved da jeg lavede tråden :-) Men som du siger ja, så er det en meget effektiv måde at sprede sit budskab på. Hvorvidt det er moralsk forsvarligt, det kan jo så diskuteres Stick out tongue

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:44

Imagestudios:

Der er jeg ikke enig.. Jeg kan jo ogsaa faa en del omtale ved at stille mig op paa det lokale torv klaedt i hvid kaabe med tophue og det hele, og et banner for et af mine sites, maaske vil jeg nok faa flere besogende pga. at jeg havner i alle aviser og medier i hele landet, men jeg tror ikke jeg faar ekstra kunder af den grund..

Jeg er enig i at daarlig omtale ofte kan vaere godt, men kun i et vist omfang.

Og jeg haaber at denne video er ude over det omfang..

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)