Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg min virksomhed op

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en ung dreng, som ønsker at starte eget reklamebureau 

jeg har to samarbejdspartnere, men jeg vil gerne høre. hvordan man starter en virksomhed op

og hvordan man skaffer sine første kunder, da jeg tænker at ingen kender os og der vil være mange konkurrenter. 

hvis der er nogen, der selv har startet eget reklamebureau vil det være en stor hjælp.

på forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:47

Hejsa

Nu har jeg ikke startet reklamebureau, men har arbejdet med flere og samarbejder idag med flere både nuværende og tidligere reklamebureauejere. Men min første tanke er...Hvis I ikke er kreative nok til at finde på noget for at skaffe Jeres første kunde....hva søren kan i så byde på?

Hvordan tror du eksisterende bureauer får fat i nye kunder? Hvad har i hver især at byde ind med?

Mvh. Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 01:40

Hej

Jeg tror I skal faa lavet jer en forretningsplan foerst, man starter jo ikke bare noget op uden at have gennemtaenkt det, oekonomien skal jo vaere i orden, og hvis I ikke har en plan der ser fornuftig ud, siger banken nej. Der findes forskellige iverksaetterkurser, som nok var en god ide. Du skriver du er en ung dreng, hvad er det, 17,18, 20 eller?

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)