Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Getdirty.dk - Danmarks Sexshop - MERE SALG TAK ;)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MK.

Tak for en fed og brugbar besvarelse, jeg kan sagtens følge dig, der skal klikkes rigtig mange gange.

Det vil der bliver taget hånd ASAP!

Jeg takker mange gange og håber at der er flere der kan komme med gode idder

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:13

Mark MK:

Mikael christiansen:

Mark MK:

Mikael christiansen:

jeg synes siden ser okay ud alle kan jo ikke have  ligså mange ordre som den som ligger nummer 1 på google

men med kun 9 links til siden og pagerank , kan man ikke forvente alverden , så ud og videre formidle dit produkt og lav branches bedste hjemmesiden

Hvad har overstående med at trådstarteren ønsker bud på hvorfor folk sætter kurven, uden at gå igennem kassen?

så slem er siden heller ikke efter min mening , noget kan gøres , men det er overdrevet at alt kommer bare ved små ændringer , men tit tror folk at , alt ligger i grafik , tit er det også besøgene der mangles

Mikael, han har ikke skrevet at han mangler besøgende. Han skriver at dem der besøger ham, ikke køber noget. FORDI at de lader deres kurv stå.

Så hjælper backlinks ikke noget, jo det kan give mere salg i længden. Men det hjælper ikke på de kunder der efterlader en kurv.

husk SEO er også overskuelighed på siden

det er overdrevet at tro der kommer det vilde hoppende ind på siden , med så lidt links til siden og så lidt interne links sturktur på siden og så lidt viden siden videre formidler, ialt også det du siger videre formidler siden til der kommer flere kunder i kurven

husk en bedre sturktur på siden betyder øget overskuelighed og øget antal links til siden , links er mange ting

men jeg forstår ikke dig hvorfor , sidens links sturktur ikke skal forbedres som også øger link værdien

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Mark MK:

Mikael christiansen:

Mark MK:

Mikael christiansen:

jeg synes siden ser okay ud alle kan jo ikke have  ligså mange ordre som den som ligger nummer 1 på google

men med kun 9 links til siden og pagerank , kan man ikke forvente alverden , så ud og videre formidle dit produkt og lav branches bedste hjemmesiden

Hvad har overstående med at trådstarteren ønsker bud på hvorfor folk sætter kurven, uden at gå igennem kassen?

så slem er siden heller ikke efter min mening , noget kan gøres , men det er overdrevet at alt kommer bare ved små ændringer , men tit tror folk at , alt ligger i grafik , tit er det også besøgene der mangles

Mikael, han har ikke skrevet at han mangler besøgende. Han skriver at dem der besøger ham, ikke køber noget. FORDI at de lader deres kurv stå.

Så hjælper backlinks ikke noget, jo det kan give mere salg i længden. Men det hjælper ikke på de kunder der efterlader en kurv.

det er overdrevet at tro der kommer det vilde hoppende ind på siden , med så lidt links til siden og så lidt interne links sturktur på siden og så lidt viden siden videre formidler, ialt også det du siger videre formidler siden til der kommer flere kunder i kurven

husk en bedre sturktur på siden betyder øget overskuelighed og øget antal links til siden , links er mange ting

men forstår ikke dig hvorfor , sidens links sturktur ikke skal forbedres som også øger link værdien

Jeg har slet ikke udtalt mig om SEO, da det ikke er det han spørger til. Han spørger til hvorfor folk ikke går igennem kassen.

Jeg synes vi skal stoppe her, da du ikke forstår det. Fair nok du kommer med tips til hans side, men lad være med at sige at pagerank og backlinks har noget at sige for konventeringen, det har udelukkende noget at sige for hvor mange besøgende der kommer. Men hvis de besøgende ikke køber noget er det ligegyldigt!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steven W. Jacobsen:

MEN! kigger jeg på statestik over glemte kurve, ser det skidt ud.

Jeg har utrolig mange glemte kurve, Det er her jeg godt kunne bruge jeres hjælp

Hvorfor bliver handlen ikke afsluttet?

Har du været igennem denne bog http://www.analyticsbogen.dk/

Hvor stopper folk med at handle? Er det når de klikker på kurven? Skal indtaste deres info?

Har du prøvet at splitteste nogle af tingene?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 19:57

Jeg ved ikke om dette er relevant for dig, men jeg gik i stå med handlen, da jeg mødte siden http://www.getdirty.dk/login.php?origin=checkout_shipping.php

. . . jeg ønsker ikke hverken at logge på, eller blive medlem.

Hvis det var en 'rigtig' handel, ville jeg forlade din shop på dette tidspunkt.
Dine tekster virker alt for forpligende - synes jeg.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

Mark MK:

Mikael christiansen:

Mark MK:

Mikael christiansen:

Mark MK:

Mikael christiansen:

men forstår ikke dig hvorfor , sidens links sturktur ikke skal forbedres som også øger link værdien

Jeg har slet ikke udtalt mig om SEO, da det ikke er det han spørger til. Han spørger til hvorfor folk ikke går igennem kassen.

Jeg synes vi skal stoppe her, da du ikke forstår det. Fair nok du kommer med tips til hans side, men lad være med at sige at pagerank og backlinks har noget at sige for konventeringen, det har udelukkende noget at sige for hvor mange besøgende der kommer. Men hvis de besøgende ikke køber noget er det ligegyldigt!

når men så har jeg ikke forklaret mig godt nok , jeg mener en forbedret link sturktur på siden , villle forbedre call action og derved mere let at komme rundt på hjemmeside ,
jeg snakker ikke om SEO , men SEO og overskuelighed er det samme , en forbedre links sturktur giver links back , så i alt er SEO noget af det vigtigste da det tit giver den største overskuelighed på siden med overskrifter og alt dette
pagerank er også om siden , virker overkuelig for google og normalt er en siden derved lettere at komme rundt for mennesker 
husk man kan nærmeste med ingen links komme meget langt , ved at vise bruger vejen til at købe et produkt , så derved god side overskuelig og komme rundt på siden , hjælper afgørende meget
jeg forstår ikke minus , men er ikke altid den bedste lige at skrive , den bedste formulering , men vil meget gerne videre formidle min viden, hvad jeg mener , da jeg kan læse du har misforstået mig og det er jeg da ked af , men håber denne forklaring er bedre , ellers giver jeg meget gerne feedback igen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:29

forklaringer hvad køber er tit det vigtigste

først  mangles en del tekst om produkter

husk lav en sigende links struktur på siden , dette giver flere ting både , flere back links derved kommer den kunden direkte fra google ind på siden derved færre kliks til kurven

hvorfor er interne links struktur noget af det vigtigste, kan

det giver i det organisk resultatet i google en del , husk de færre kliks fra kunden til køb , giver større chance for køb , derved tænk målrette med hver produkt

jeg kan ikke finde betingelserne på siden , der falder også en del af sikkert

ved færre kliks , før køb kommer til kurven , derved også tænk målrette ved adwords kampagne

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:03

Hey Steven

Tag fat i Louise hos Skanpost aps på telefon 32151819 eller louise@zenanasl.com,hun har en affiliate sexshop som der dur,det eneste du skal tænke på er trafikken...let ikYes

Mvh K

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)