Hej MK. Tak for en fed og brugbar besvarelse, jeg kan sagtens følge dig, der skal klikkes rigtig mange gange. Det vil der bliver taget hånd ASAP! Jeg takker mange gange og håber at der er flere der kan komme med gode idder |
Mark MK:Mikael christiansen:Mark MK:Mikael christiansen:
Hvad har overstående med at trådstarteren ønsker bud på hvorfor folk sætter kurven, uden at gå igennem kassen?
så slem er siden heller ikke efter min mening , noget kan gøres , men det er overdrevet at alt kommer bare ved små ændringer , men tit tror folk at , alt ligger i grafik , tit er det også besøgene der mangles
Mikael, han har ikke skrevet at han mangler besøgende. Han skriver at dem der besøger ham, ikke køber noget. FORDI at de lader deres kurv stå.
Så hjælper backlinks ikke noget, jo det kan give mere salg i længden. Men det hjælper ikke på de kunder der efterlader en kurv.
husk SEO er også overskuelighed på siden
det er overdrevet at tro der kommer det vilde hoppende ind på siden , med så lidt links til siden og så lidt interne links sturktur på siden og så lidt viden siden videre formidler, ialt også det du siger videre formidler siden til der kommer flere kunder i kurven
husk en bedre sturktur på siden betyder øget overskuelighed og øget antal links til siden , links er mange ting
men jeg forstår ikke dig hvorfor , sidens links sturktur ikke skal forbedres som også øger link værdien