Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cSupport Live Chat

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Amino'er

Vil høre fra jer Amino'er igen, nu hvor vi virkelig begynder at kunne spille med musklerne med vores live chat løsning. Den er henvendt til mindre virksomheder og iværksættere for at kunne opnå direkte kundekontakt på jeres websites.

Jeg håber I vil give feedback og bruge systemet. Vi skal nok blive en god success historie om et dansk web startup ;)

http://csupport.dk/da/

cSupport er et Live Chat system der blev bygget da vi ikke kunne finde noget der svarede til mindre virksomheder og selvstændige hvor pris og funktionalitet følger med.

Enten for klodset, for dyre eller noget helt tredje der ikke passede. Nu har vi så brugt lang tid og mange måneder på at bygge noget jeg synes vi kan være stolte af :)

Vi er da også super glade for den opmærksomhed vi nu får, bl.a. reviews som f.eks. hos killerstartups.com så synes det var tid til at se om I, Amino'er, er varme på den. Lad mig høre al den feedback I har!

PS: I får 10% rabat hvis I bruger rabatkode AMINO10 ved registrering (virker indtil d. 11 april 2011), husk store bogstaver!

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 23:05

Lige en rettelse, promo kode virkede ikke helt perfekt for nogle, den burde være i orden nu :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:19

Det ser virkeligt lovende ud. Meget flot og stilful præsentation af produktet på siden, det gør at man for et godt indtryk af produktet.

Jeg har dog lige et par spørgsmål

Hvordan med customized knapper, kasser osv?
Foregår Support fra browseren?
Har i planer om nogen specifikke funktioner som f.eks LiveChatInc har?

Jeg bruger selv LiveChatInc og det fungere også skide godt. Det koster selvfølgelig lige en tand mere end jeres, men det giver mig en del flere funktioner som gør at jeg kan optimere salg og service.

Men Ikke desto mindre virker jeres system som gangske gennemført og funktionel. Jeg vil helt sikkert gemme jer til et kommende projekt :)

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:25

BruunMedia, mange tak for det konstruktive svar. Det er vi glade for!

Vi er ikke direkte konkurrenter af LiveChatInc som både kan ses af målgruppe og priser. Det er nok mere Zopim vi ligger os op ad hvis det skal være nogen. Filosofien er at vi giver akkurat det der skal bruges til live chat for mindre virksomheder, ikke mere eller mindre. Og at det så virker 100% i workflowet, så folk kan bruge det til det der handler om: At give deres besøgende/kunder en super god support oplevelse. I hvert fald har vores system da hjulpet med en del salg selv ;)

For at besvare dine spørgsmål:

1. Ja man kan customize knapper, både med billedeupload og placering.

2. Ja, det foregår fra browseren.

3. Jeg forstår ikke hvad du mener med specifikke funktioner som LiveChatInc? 

Håber da se dig bruge systemet i fremtiden (husk du kan også oprette en gratis version for at få føling på hvordan det er) :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:01

jeg kan ikke se live chat funktion , at den bare køre på din side , så kan kontakte dig igennem live chat

hvorfor vise det ikke i selve i salg proces live chat på din hjemmeside ?

hvorfor er det ikke på forsiden live chat

hvorfor ikke lave live chat på

hopper over på engelske ved tryk flere funktioner lav det så beholder den dansk på dansk del og omvendt

lav mere under sider direkte til hver emme når klikker på , de forskellig ting betyder . eget sub domæne mv.

betingelser står kun engelske lav dem på dansk på dansk del

vis haves CVR nummer frem med det på kontakt siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:10

Hej Mkael Christiansen,

Jeg tror ikke jeg helt forstår dig med det omkring salgsproces, forside live chat? Kan du uddybe hvad du mener?

Mht engelsk/dansk og CVR så er det noget vi får kigget på, tak for at gøre opmærksom på det!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)