Hej alle Amino'er
Vil høre fra jer Amino'er igen, nu hvor vi virkelig begynder at kunne spille med musklerne med vores live chat løsning. Den er henvendt til mindre virksomheder og iværksættere for at kunne opnå direkte kundekontakt på jeres websites. Jeg håber I vil give feedback og bruge systemet. Vi skal nok blive en god success historie om et dansk web startup ;)
cSupport er et Live Chat system der blev bygget da vi ikke kunne finde noget der svarede til mindre virksomheder og selvstændige hvor pris og funktionalitet følger med. Enten for klodset, for dyre eller noget helt tredje der ikke passede. Nu har vi så brugt lang tid og mange måneder på at bygge noget jeg synes vi kan være stolte af :)
Vi er da også super glade for den opmærksomhed vi nu får, bl.a. reviews som f.eks. hos killerstartups.com så synes det var tid til at se om I, Amino'er, er varme på den. Lad mig høre al den feedback I har! PS: I får 10% rabat hvis I bruger rabatkode AMINO10 ved registrering (virker indtil d. 11 april 2011), husk store bogstaver! |
Lige en rettelse, promo kode virkede ikke helt perfekt for nogle, den burde være i orden nu :)