Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

E-handel har den seneste tid eksploderet og mange fysiske butikker begynder at starte hjemmesider op. Hvis man, som de fleste fysiske butikker, ikke er mere end 1-3 mand, kan man så holde fokus de rigtige steder og nå det hele? Kan man reelt både have en fysisk butik og en hjemmeside, hvor begge dele fungerer optimalt?

Hvad er med til at give en god hjemmeside, evt nævn nogle?

Hvordan kan hjemmesider være med til at skille sig ud fra mængden?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:17

En god webshop er brugervenlig! 
Du kan læse mit indlæg om brugervenlighed her! 

Derudover er en god webshop troværdig. Mange frygter at købe ting på nettet, og undlader at købe, hvis den ikke er fuldstændig troværdig. Derfor kræver det at man holder sine kunder i hånden, bygger webshoppen simpelt, så man ikke taber kunderne på gulvet, og at man fokuserer på konvertering

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33

skriver om sine produkter på siden

frem med betinglserne på siden

laver køber let,  knapper til købs ses let

masser af viden på siden omkring dit emme

et godt logo om dit emme på siden

CVR nummer

hurtigt suport

hutigere levering

billige priser end de andre

kontakt siden let at komme i kontakt med dig , husk kontaktformular på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Har godt nok ikke den store erfaring med fysisk butik samtidig med en webshop; men kunne da forestille mig at det ville give et udemærket mersalg til den fysiske butik ved at have en god webshop online. Samtidig (måske er jeg gammeldags) synes jeg det er meget fedt når butikker kan tilbyde "afhenting" - dvs. både du og kunden sparer fragt, hvis kunden bor i nærheden og selv tager til din butik for at afhente varen. Det kunne jo også give dig mulighed for et personligt forhold til kunden + evt. mersalg.

Det vigtigste for mig ved en god webshop er:

- Overskueligt design & navigation (jeg skal kunne finde det jeg vil have hurtigt)

- Nem checkout (få trin, nem betaling og uden at kræve at jeg opretter mig som bruger)

- Gode produktbeskrivelser (både billeder og en solid produkt-tekst hjælper med at overbevise mig)

Held og lykke med det, hvis du vælger at springe ud i livet som webshop ejer. Er sikker på at du finder en masse folk med erfaring herinde som kan hjælpe dig igang.

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:59
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)