Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown problem. Har du det samme problem?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, okay, installere, men ikke køre..?

Det er muligt der er en anden forklaring, jeg havde bare selv problemer i starten (hos ML Hosting), hvorefter jeg slog det fra, og vupti.

Tror ikke det kan skade at prøve! Du kan altid switche tilbage hvis det ikke løser problemet.

Jeg har desværre ikke andre ideer til hvad det kan være, men mon ikke der er hjælp at hente hos de mere porgrammeringskyndige Aminoer.

Pøj, pøj.

/Jacob

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:46

Jacob Strange:

Ja, okay, installere, men ikke køre..?

Både installere og køre. Smile

Min shop er en Prestashop som kører på Surftown - og jeg har ikke gjort noget ekstraordinært - ud over at opgradere fra PHP version 4 til PHP version 5.

@Trådstarter:

Hvordan har du installeret?

Jeg bruger selv FileZilla, som er en gratis FTP klient, til at uploade filerne. (du skal ikke bruge Surftowns eget Filhåndteringsprogram - jeg har erfaret, at det ofte har problemer med store filer)

Og så følger du bare installationsguiden - med undtagelse af Step 1 og 2.

Har du huske at udpakke filen og kun uploade INDHOLDET - ikke selve mappen, som filerne ligger i?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:11

Allan I:

Surftown kører med Safemode ON - men man kan sagtens installere Prestashop alligevel.

Bare lige til info, så er det ikke tilfældet mere :) Surftown har for nyligt slået deres safe mode fra, hvilket var en af grundene til at jeg valgte at blive hos dem ;)

Jeg har ikke selv prøvet det, men det burde ikke være et problem at installere hverken Magento eller PrestaShop på Surftown, men en konkret fejlmeddelelse (screenshot el. lign?) ville hjælpe gevaldigt på fejlfindingsmulighederne.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)