Vi søger en person som kan løfte denne opgave for os, da vi er inde i en rivende udvikling og har mange nye tiltag. Vi er en velfungerende Restaurant og bar i Aarhus, som har et utroligt aktivt program. Vi har tidligere haft åben Torsdag, Fredag og Lørdag, men har nu åbnet op for Tirsdage og Onsdage også. Vi fungere som restaurant hver dag fra kl.12-20 og herefter som en bar bl.a. med morgenværtshus. Vi har Open mike, Jam, Karaoke og livemusik som faste arrangementer på vores ugentlige program, men laver tema dage og fester udover dette. Vi har lige fået ude servering til 50 personer, så forventer os meget af det. 2 af vores helt store nye tiltag er vores morgenværts hus og eget bryggeri. Som bliver 2 af dine opgaver at løfte. Dine primære opgaver bliver at brande vores sted, få lavet nogle arrangementer, få arrangementer i hus, få vores morgenværtshus op på det niveau som vi gerne vil have det og så få brandet vores nyeste skud på stammen nemlig vores eget bryggeri. Vi skal have brandet vores forskellige øl, overfor andre restauranter/barer i Østjylland, som kan aftage disse, samt vi sælger det på vores eget sted. Hvis salget går som forventet, så udvider vi til hele landet og har også kig på udlandet. Dine arbejdsopgaver bliver meget alsidige, men fælles for dem er at de skal brandes på den rigtig måde og her kræver det også du kommer ud og møder vores kommende kunder face to face. Stillingen er i starten en deltidsstilling, men kan suppeleres med timer i baren hvis dette ønskes. Når vi er kommet godt i gang og du er den rette kan der blive tale om en fuldtidsstilling. Restauranten er en af de ældste beværtninger i Aarhus og ligger som den eneste på Storetorv. Stedet hedder Thorups kælder. Har du nogle spørgsmål, så kan du kontakte mig på mailen herunder Lyder dette som noget du se dig selv i, så skriv en ansøgning med billed til vovol@ofir.dk Ansættelse efter aftale. Mvh Jimmi Ørsø |
Event/salgs og marketing medarbejder i Aarhus søges
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Du må gerne skrive en PB til mig. Jeg har ikke selv tid til at hjælpe, men jeg læser cand.merc på ASB - og kan forestille mig at der er en/flere i mit netværk der vil være meget interesseret i at høre nærmere om stillingen. |
Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)