Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tips? Vi har netop optimeret vores hjemmeside og søger kritik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 11:14

Nu skriver du, at I søger linkpartnere fra samme felt, men jeg ville seriøst overveje en mere bredspektret linkbuilding-strategi. På nuværende tidspunkt stammer størstedelen af jeres links fra andre euroclinix-hjemmesider - hvilket er fint, men meget langt fra optimalt.

/JG

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:33

Hej Peter.

Det første, jeg bemærker er at dit link henviser til en 302 Found (midlertidig viderestilling). Du bør altid kun linke til websider, hvor HTTP-statuskoden (i headeren) er en 200 OK - ellers mister du linkværdi. I øvrigt, hvis du endelig skal viderestille, så bør du kraftigt overveje at benytte en 301 Permanently Moved (permanent viderestilling) i stedet for en 302 Found.

Dernæst kan jeg se, at forsidens 3 primære søgeord er "information", "priser" og "køb", hvilket er meget generelle søgeord at optimere til. Ud fra tekstindholdet at dømme, vil det eksempelvis være bedre at optimere til søgeord som "impotens", "overvægt" og "rygestop", som er ord du i hvert fald rent visuelt fremhæver på forsiden. Benyt samtidigt Headings til at fremhæve søgeord på websiderne - du har ingen H2 eller H3 i brug.

Jeg har netop lanceret et onlineværktøj, som kan analysere dine websiders indhold. Værktøjet kan give dig et bedre overblik i din on-page optimering.

Jesper

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:22

Prøv at læse disse søgemaskineoptimering tips.

Prøv samtidig også at se på alle de andre indæg her på amino som omhandler det at gøre det bedre hvad angår SEO. for dem er der rigtig mange af og der kan du helt sikkert få en helt del tip til hvad du kan gøre og bør tjekke er i orden. FX:

http://www.amino.dk/forums/t/119968.aspx?#802497

Der findes rigtig mange andre indlæg på amino, som kan give dig et ret godt indblik i de klassiske SEO ting du kan gøre.

Du kan selvfølgelig også betale en professionel SEO mand til at gennemse din hjemmeside for SEO fejl, dette koster selvfølgelig noget, men du får langt mere ud af det da de tips du vil få på et offentligt forum tit er de meget gængse SEO tips, og ikke noget som går i dybden.

Lad være med at søge linkpartnere online på et offentligt forum, Google kigger med hvor de kan.

I stedet skal du på Google søge efter hjemmeside du gerne vil have links fra, og så skrive en mail til dem for at høre om de ikke gerne vil linke til jer, den er nem og det eneste der kan ske er at du får et nej, eller at de ikke svare tilbage, og det er jo ikke så slemt igen :)

Ud over det kan du ret nemt finde blogs, fora og et ton andre hjemmesider som har med dit emne at gøre ved at lave en lidt kreativ søgning på Google. Men husk også at få links fra sider som kun berøre dit emne meget lidt, da det vil virke langt mere naturligt.

Husk at SEO ikke er en engangsfornøjelse og at det kræver hårdt arbejde at komme op på ranlisten og forblive i toppen.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 13:32

euroclinixdk:
euroClinix levere medicin online

Jeg er ikke ekspert inden for SEO, men medicin online var nok noget I skulle arbejde lidt mere med at optimere efter. Søg på de ord, og jeres tv2-blog (som returnerer en 404) ligger højere end selve sitet. Det er muligvis fordi den ikke er blevet indekseret endnu.

I øvrigt er flot site, det kan I bestemt være tilfredse med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:49

oversættelser dansk til andre sprog er ikke hel færdig mange af siderne du linker til er stadigvæk delvis dansk , derved masser af ens tekst dette er ikke optimalt , lav oversættelser total

vis haves CVR nummer frem med det

klinisk forsøg og godkendt lægemidler frem med dokumentation på hjemmesiden , er de alle godkendte lægemidler ?

giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning

husk ved links lav alt manuelt intet laves med robotter du tilmelde dig til link kataloger , blogs , forummer

denne her tråd gav jeg og nogle andre nogle tips

http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)