Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FED fane side på facebook, det virker som spild af tid og penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set rigtige mange fede fane sider på facebook. Nok har de mange fanes, men tjener de overhovdet noget på sine fanes. Jeg kan se ingen af fanes debattere i fane siderne.

Har nogen her tjent penge fra sine fans..eller er det bare smart,fedt men ikke andet end spild af tid og penge.

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:47

Det er vel ligesom med nyhedsbreve. De kan laves elendige eller effektfulde.

Jeg undrer mig over at endda særdeles intelligente mennesker kan finde på at sende nyhedsbreve ud med overskriften: "Nyhedsbrev". De ryger direkte i affaldsskurven. 

Der er nogen, der har succes med fansider, ja. Jeg kan dog nogengange se større virksomheder have en tilfældig kontoransat til at varetage siden - som ikke har den fjerneste anelse om hvordan man gør. 

Det kræver en stærk kommunikator, der forstår sin kundegruppe.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:53

Hvis du mener fansider om tilfældige ting som opnår fans ved at vise en video hvis der trykkes "synes godt om" har der tidligere været mange penge at hente i form af ads fra forskellige reklamenetværk.

Desværre er der mange som ikke tillader denne type facebook marketing på ads længere.

Der er selvfølgelig stadig stort potentiale i form af markedsføring af egne virksomheder eller lead ads.

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:42

Hej Website,

Der er masser af penge at tjene hvis man bruger sin Facebook side på den rigtige måde.

Dels er der mulighed for at lave direkte salg til dine "i likes" men ikke mindst så er der stor mulighed for præsentere dem for tilbud og servicere brugerne.

Danske virksomheder er bare for dårlige til at udnytte de muligheder som der er på Facebook.

Hvis du kigger på rapporten Social Media Factbook 2011 som omhandler danske virksomheder (www.SOCIALSEMANTIC.EU) så kan du læse nogle ret interessante tal, som faktisk ligger rimelig tæt op af amerikanske undersøgelser.

Men som en anden i tråden skrev, så skal man vide hvad man vil med sin side og sætte tid/resourcer ("læs penge") af for at få succes med det.

Var der ikke en klog mand engang som sagde, det koster penge at tjene penge....

Martin

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 19:07

Du kan få gode råd til professionel håndtering af FB af Thomas Bigum på thomasbigum.dk eller facebook.com/thomasbigum

Jeg var selv tilhører ved Thomas' indlæg "Den store fangst på Facebook" på weekendens iværksættermesse i Køge - udover at det jo altid er inspirerende at opleve et menneske der brænder for at formidle sit materiale, som bestemt var tilfældet med Thomas, så var der rigtig mange interessante pointer i hans syn på brugen af FB...

Jeg har netop modtaget "Facebook indblik" efter at have tilmeldt mig Thomas' nyhedsbrev - og så var der endda en gratis e-bog med; "Personal branding 2.0" - så det kan du da starte med...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)