Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God emballage -papæsker perfekt for webshops!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Preben:

Uenig toltalt derimod kan i komme med nogle konkrete forespørgsler så trådstarter kan give en pris....

Undskyld men hvorfor skulle vi dog det, når trådstateren ikke en gang kan finde ud af at være bare lidt seriøs mht. om det er papæske eller bølgepap kasser.

På mig virker det ikke særligt seriøst med sådan en salgstråd.

I den verden jeg er sælger giver man ikke sine priser ud kun på specifik henvendelser for der er så mange ting der spiller ind på prisen det kan være transportomkostninger valg af kasse størrelse, mængde (antal af kasser), kursen mv.

Så gør vi det at kunden kommer med en forventet odrer og efterfølgende får de en prøve hvortil der følger en forventet pris (et tilbud).

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 21:50

Nu tager vi den med lidt ro venner :)

Måske er det forkert af mig, at starte tråden på den måde. Men om jeg har gode priser og hvad jeg tilbyder kan findes ud af næste uge.

DEM som ikke kan vente kan få en pdf fil. Og der er MANGE forskellige slags æsker, papkasser ..

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 03:46

Såfremt du har nogle gode kvalitets papkasser med relative små dimmentioner kunne jeg godt være interesseret.

Du må meget gerne sende en .pdf eller poste din web-adresse i tråden når du går live :)

Dbh. Chris

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:54

Hi - er det muligt at få en webadresse eller andre oplysninger?

Pacnoi

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)