Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail, mapper - overblik, hvad kan anbefales?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bruger pt. Outlook til håndtering af (alle) mine e-mails.

Jeg bruger dog alt for meget tid på at flytte mails til korrekte mapper samt holde orden.
Når alt er up-to-date, så funker det rigtig godt med overblikket.

Men har i evt. tips eller lignende til bedre håndtering / overblik end Outlook, eller tilføjelser som kan lette tidsforbruget? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker - umiddelbart ser det interessant ud, men måske/muligvis lidt overkill i kraft af den store fokus på decideret salg.

Kender du det selv / gode erfaringer? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

A_HH:

Takker - umiddelbart ser det interessant ud, men måske/muligvis lidt overkill i kraft af den store fokus på decideret salg.

Kender du det selv / gode erfaringer? 

Håndtering af mails via Regler i Outlook har det fokus, som du giver det. Det er ikke nødvendigvist salgsorienteret. Men det kan det selvfølgelig også være.

Business Contact Manager er kunde- og samarbejdspartner-orienteret, hvis det da er specielt orienteret i ´+en bestemt retning.

Ja, jeg benytter begge dele og har ganske gode erfaringer med dem. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

A_HH:

Jeg bruger dog alt for meget tid på at flytte mails til korrekte mapper samt holde orden.
Når alt er up-to-date, så funker det rigtig godt med overblikket.

Mine spørgsmål jeg beder dig  stille dig selv er.

1. Hvorfor sorterer jeg mine mails ?

2. Er det nødvendigt at have en arkiv mappe for hver person/firma jeg arbejder sammen med?

------------------------------------------

Jeg foreslå at når du har Outlook.. ( 2007/2010)

Indbakke

 - Arkiv

- Slettet post

1. Alt der ligger i indbakke er action mails og skal besvares eller kunne være de opgaver du skal nå.

2. Arkiv mappen er alle læste emails( gemte sager mv. ) -

 

 

Når du skal finde en mail, så brug den indbyggede Google ( Søgning ) - fordi du skal finde en mail fra Laila Hansen som vedrører Butiksinventar.. Det er så nemt at søge sig frem til emailen.

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)