Jeg bruger pt. Outlook til håndtering af (alle) mine e-mails.
Jeg bruger dog alt for meget tid på at flytte mails til korrekte mapper samt holde orden. Når alt er up-to-date, så funker det rigtig godt med overblikket.
Men har i evt. tips eller lignende til bedre håndtering / overblik end Outlook, eller tilføjelser som kan lette tidsforbruget?
Hvis dine mange mails er relateret til kunder, og hvis din Outlook version/licens tillader det, kan du også se på Business Contact Manager til Outlook. Det er et tilføjelsesprogram, som giver fantastisk mange muligheder for at håndtere de mange oplysninger som din korrespondance med kunderne giver.
Håber du kan bruge det.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Takker - umiddelbart ser det interessant ud, men måske/muligvis lidt overkill i kraft af den store fokus på decideret salg.
Kender du det selv / gode erfaringer?
Håndtering af mails via Regler i Outlook har det fokus, som du giver det. Det er ikke nødvendigvist salgsorienteret. Men det kan det selvfølgelig også være.
Business Contact Manager er kunde- og samarbejdspartner-orienteret, hvis det da er specielt orienteret i ´+en bestemt retning.
Ja, jeg benytter begge dele og har ganske gode erfaringer med dem. :-)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg bruger dog alt for meget tid på at flytte mails til korrekte mapper samt holde orden. Når alt er up-to-date, så funker det rigtig godt med overblikket.
Mine spørgsmål jeg beder dig stille dig selv er.
1. Hvorfor sorterer jeg mine mails ?
2. Er det nødvendigt at have en arkiv mappe for hver person/firma jeg arbejder sammen med?
------------------------------------------
Jeg foreslå at når du har Outlook.. ( 2007/2010)
Indbakke
- Arkiv
- Slettet post
1. Alt der ligger i indbakke er action mails og skal besvares eller kunne være de opgaver du skal nå.
2. Arkiv mappen er alle læste emails( gemte sager mv. ) -
Når du skal finde en mail, så brug den indbyggede Google ( Søgning ) - fordi du skal finde en mail fra Laila Hansen som vedrører Butiksinventar.. Det er så nemt at søge sig frem til emailen.