Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Gul og Gratis" software søges, eller skal det udvikles fra bunden?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Reparo ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvis jeg vil starte en "gul og gratis" lignende site, så har jeg jo brug for noget software til at styre det.

Meeen! nu er det jo ikke til at søge på den type software, umiddelbart, da man så får 2mill. hits på brugt software.

Er der nogen der kender/findes der en færdig løsning for den slags sider, eller skal man hen og have fat i en der kan udvikle side og software fra bunden?

Jeg har ideen, men mangler viden omkring opstart af et sådan site, så jeg håber i kan hjælpe.

VH

Arne Hjeresen

Reparo - Vi skaber produktion.

www.reparo.dk, Nye og brugte reservedele til Cnc maskiner. Spar op til 70 %.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:45

Reparo.dk:
vis jeg vil starte en "gul og gratis" lignende site, så har jeg jo brug for noget software til at styre det.

Hej

Jeg ved Yah.dk er bygget på denne software.

Der findes sikkert andet på marked.

/allan

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:49

Jeg ejer selv www.opretgratis.dk og det er et ret enkelt system. Selvfølgelig ikke lige så avanceret som gul og gratis, men hvis du vil smug kigge lidt på opsætning m.m., kan du få et log in til vores administration og kigge lidt på det til inspiration

Mvh Kim

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:02

Hej Reparo.

Et site som det du nævner vil koste et par millioner.

Jeg ved det lyder af rigtig mange penge (og det er det også) men laver du en skrabet model får du hurtigt problemer med brugerne.

Da jeg startede Ditbrugtmarked - www.dbm.dk havde jeg også en idé om at det kunne gøres billigt, men det er hen ad vejen alligevel blevet dyrt, da brugerne stiller krav til funktioner som man havde tænkt sig at spare væk.

Det dyreste er dog ikke udviklingen af sitet, men markedsføringen bagefter. Der er ikke meget idé i at bruge en masse penge på et site som ingen nogensinde kommer til at høre om, så husk lige en extra (stor) pose penge til dette.

Hvis du er interesseret i at købe et site som DBM så send en email til kr@dbm.dk for mere info.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Næstved
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Reparo ApS Skrevet kl. 14:15

Hej Alle tre.

Allan - Tak for input, det er meget hen efter det jeg søger, og så alligevel ikke, da jeg ikke har brug for alle funktioner, men det r vel et spørgsmål om tilretning.

Kim - Ja tak, jeg vil meget gerne smugkigge, da der er dele af det i har, som jeg gerne vil "adoptere". Er det et færdigt system/skabelon som i har rettet til, eller har det været den hårde vej?

KR - Tak for input, jeg var ude efter noget mere simpelt end gul og gratis, da det er for mit vedkomne, er at skyde gråspurve med kanoner. Jeg har en klar fornemmelse efter du skrev dit, at et fuldt udbygget system, koster kassen, og så kommer PR efterfølgende.

Jeg ville gerne opnå en "klippe klistre" mulighed, hvor man kunne få en ide til, hvordan det bygges op, da det kun er enkellte rutiner fra gul og gratis jeg er ude efter, ikke det hele.

Jeg har lavet lidt i listeform på nuværende side, men vil gerne ombygge/udbygge, og når der så er råd, få lavet det "Rigtigt"

Takker jeg alle for input.

VH Reparo.dk

Arne

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:47

Hej Arne

Send mig en mail på kimandersen1975 (snabel a) forum.dk så skal jeg sende koder m.m. til dig

Mvh Kim

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:05

En god og billig løsning kunne være ClassiPress som kører i Wordpress:

http://www.appthemes.com/themes/classipress/

MVH
Tobias - Firma-Basen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:20

Tobias Thaastrup-Leth:

En god og billig løsning kunne være ClassiPress som kører i Wordpress:

http://www.appthemes.com/themes/classipress/

MVH
Tobias - Firma-Basen.dk

Det er et ganske udemærket system. Jeg føler bare at Appthemes(David) har lagt classipress i baggrunden frem for JobRoller og deres upcomming Clipper(kupon script). jeg venter ihvertfal spændt på deres store 3.1 opdatering som har været udskudt i 4-6 måneder snart.

Fra Næstved
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Reparo ApS Skrevet kl. 00:13

Hej Tobias.

Tak for dit svar.

Det er dejligt at en newbie som mig kan få nogle indspark herfra. Jeg har fået en masse at læse igennem og ikke mindst afprøve.

VH

Reparo.dk

Arne Hjeresen

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 00:49

Du er også velkommen til at kigge en tur på www.industribasen.dk det cms system som industriBasen.dk køre på kan du købe, det har flere Aminoer allerede gjort.

Du kan læse mere om dette her

Mvh

Morten

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)