Det er absolut et relevant emne i mine øjne. For andre Aminoér at holde sig ajour og udpege det potentielle i at samarbejde.
Erfaringer her på amino gør, at jeg har fundet samarbejdspartnere. Men kemien skal s.. osse passe sammen. For mit vedkommende har jeg ikke søgt investeringer eller partnere hvor kapital skulle være overordnet tema. Det er mere hvor den personlige kemi er med til at give sparring og back-up, samt fordele sin know-how ud og få tilbage igen.
Men det er også min overbevisning at der skal mange møder og tlf. samtaler til, førend der kommer noget ud af det. og har da også prøvet at blive holdt hen flere gange med " hva siger du til et projekt som går ud på...." OK det lyder fint - hvor man afventer videre svar på hvad man kan bidrage med for at komme igang. Så det kan mange gange også være "luft" i forbindelserne, hvor det ikke bliver til noget og ventetiden er spildt. OG hvis man sender 4--6 mails uden at få svar, så bliver jeg sgu knotten.
Dog tror jeg også at nogle er for meget optimister og tror at de blot finder en money-maker ved et kort indlæg. Enkelte gange ser man indlæg der skriger til himlen "lån mig lige 250.000,- & vi bliver begge mange-millionærer". OG andre forventer at anminoer har penge og at "udnytte" amino hertil.
Jeg er forsigtig starter og satser på de personlige relationer og ikke økonomiske.
God søndag til jer
mvh.
Michael