| 
                             Hvis du har en aftale i morgen :-) god weekend til jer alle  | 

Jep, det huskede vi.
Og solen skinner for fuld kraft, så lidt forår over weekenden er der jo også.
             Debat

| 
                             Hvis du har en aftale i morgen :-) god weekend til jer alle  | 

| 
                             Jep, det huskede vi.  | 

| 
                             Hvordan er det muligt at glemme det :-) God søndag  | 

| 
                             Virkede jeres iPhone alarm her til morgen? Der har før været problemer med dem.  | 

Min HTC Legend havde ingen problemer med at dræbe mig kl 7.  Sommertid og vintertid er egentligt noget pjat. Bliver det ikke snart afskaffet? Mener jeg så en pro-con liste over det her den anden dag, og det var bestemt ikke imponerende.  | 

| 
                             Jeg skal have købt en ny telefon, der går det selv.  | 

Min løb åbentbart (for første gang nogensinde) tør for strøm i nat, så har ingen ide om der igen er problemer med alarmen, men den har ihvertfald indstillet uret automatisk :) 
  | 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil
| 
                             Ja man kan sku godt mærke den times mindre søvn..   | 

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.
| 
                             |