Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside om produkt til timeregistrering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har for nylig relanceret opiin.dk, som tilbyder en professionel produkt platform til tidsregistrering og tidsstyring til virksomheder i forskellige brancher.

I den forbindelse vil jeg meget gerne høre, hvad du synes om helhedsoplevelsen og overskueligheden – Uforbeholden feedback søges :)

De bedste hilsener,
Michael Toudal

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:44

MichaelT:
Vi har for nylig relanceret opiin.dk, som tilbyder en professionel produkt platform til tidsregistrering og tidsstyring til virksomheder i forskellige brancher.

Vi smider lige et link der virker ;)

opiin.dk

MichaelT:
I den forbindelse vil jeg meget gerne høre, hvad du synes om helhedsoplevelsen og overskueligheden – Uforbeholden feedback søges :)

Fint og overskuelig side ;)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Hej Allan,

Tak for tilbagemeldingen.

Linket i det oprindelige indlæg er hermed rettet :-)

Mvh Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Siden er ganske fin, men kan ikke helt lide din navigation. :O Jeg sad faktisk og ledte efter hvad det var du solgte :O På din forside burde du måske have et billede af systemet, og måske en udtalelse fra en kunde etc.

Din konkurrent Tasks.dk, som jeg personligt bruger rigtigt meget, gør faktisk lige det jeg taler om.

For udover at din hjemmeside skal være flot, skal alle sider helst også kunne føre til et salg, derfor vis dit produkt frem :)

Jeg er meget farvelade glad, og syntes også godt den kunne trænge til lidt mere farve? :-) Men for at gå tilbage til menuen, så skulle der måske være et punkt der hedder "Produkt", "Priser", "Referancer" osv, det vil være den slags mit erhversskadet øje kigger efter :)

Derudover kan jeg ikke se at din tilmeldelse til nyhedsbrev virker? :O

Beklager at jeg siger det lige ud af posen, men du er kommet godt fra start, siden er flot, og derfor prøver jeg at give dig et par idéer, der er direkte brugbar til forbedringer ;)

Håber du kan bruge det, og held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Jeg er enig med Jannik. Jeg blev faktisk lidt overrasket, da jeg kom ind på siden. "Hvad sker der her? Ikke noget, ser det ud til!" var min reaktion. Ganske som Jannik savner jeg noget grafik, der viser hvad det er, hjemmesiden handler om, og... FARVER mangler der! Så jeg er enig med farveladeglade Jannik.

Dit logo i banneret øverst er pænt, men jeg savner et banner til at bryde den store hvide flade. Enten skal du indføje egentlige fotos, der viser nogle mennesker stå med systemet, eller også skal det indflettes i banneret.

Dine skærmbilleder under Galleri er gode, men der mangler tilsvarende en side om, hvordan "dimsen" ser ud, og ikke bare ser ud, men hvordan det ser ud, når der står nogle mennesker og betjener den - eller er det udelukkende et software-system uden en terminal, man taster sit medarbejdernummer ind i? I så fald kan du på forsiden vise et foto af en person, der sidder ved en pc og betjener systemet.

Din Features side er udmærket, men det er først, når man skal kende systemet lidt mere, man har brug for den side.

Kontakt-siden er helt fin, men jeg ville nok flytte den op til de andre punkter i hovedmenuen.

Jeg kunne også foreslå dig en side om system krav, eksempel processor-krav, RAM, fri plads på harddisk og andet "fornuftigt fyldstof", men som er ganske relevant, hvis en potentiel kunde skal ud at vælge tidsreg-system.

Hvordan skal systemet installeres? Kan det installeres på Windows, MAC OS, Linux, Solaris, eller...? Er det server-baseret med licenser, eller findes der en stand alone-version?

Hvis der kræves licenser, er det så pr. position eller pr antal brugere ad gangen?

Hvordan med support? Kan kunder, som har installeret systemet, ringe og få support?

Jeg ved godt, at kunder, der er interesseret, kunne få dette at vide, men det er rimelig dokumentation at have på en website, hvis man ikke kan downloade en brochure som pdf eller andet. Du kan i hvert fald overveje det, hvis du ikke allerede har gjort det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27

Hej Amino,

Tak for opmærksomheden.

@Jannik: Tak for konstruktivt feedback fra en fellow amino engageret hos en konkurrent ;) 

@Poul: Tak for alle de gode iagttagelser. Jeg efterkommer med en opdatering af hjemmesiden

De bedste hilsener,

Michael Toudal

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:47

Hej Michael 

Lige et ØF fra mig ogsåSmile

Hvis man ikke lige kender Opiin fra tidligere (som jeg ikke gør) kan man ikke lige se hvad det kan hjælpe en i det daglige.

Jeg mangler nogle hurtige headlines som beskriver de umiddelbare fordele der er ved programmet, samt fordele ved hostingen.

Hvad laver den knap på forsiden, man ved ikke rigtig om men tør klikke på den Skype-Surprised for hvad mon der sker Yes/No siger ikke mig noget omkring "kontakt os" knappe er fed nok men i en anden sammenhæng måske!

Kunne man ikke lave en demo server, så man kan prøve systemet ?

Held og lykke i øvrigt

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Hej Amino,

Hurtige headlines som beskriver de umiddelbare fordele ved platformen er en rigtig god ide og i tråd med noget af det som Poul også efterspørger. Vi planlægger at frigive mere materiale på hjemmesiden som i udbredt grad redegøre for hvad Opiin kan gøre for dig.

CheapArt.dk:
Hvad laver den knap på forsiden, man ved ikke rigtig om men tør klikke på den Skype-Surprised for hvad mon der sker Yes/No siger ikke mig noget omkring "kontakt os" knappe er fed nok men i en anden sammenhæng måske!

Knappen har rent faktisk en hover effekt der skriver "Skriv til mig, det koster ikke noget" Måske virker det ikke i din browser?

CheapArt.dk:
Kunne man ikke lave en demo server, så man kan prøve systemet ?

Det er helt sikkert muligt at prøve systemet før man køber. Vi har en demo installation hvor det er muligt at teste produktet ligesom første måned typisk er gratis og uforpligtende prøve periode men vi vil gerne have folk skriver til os først J

Under fanebladet pris som også beskriver etablering af platformen er teksten opdateret så det er mere synligt.

I øvrigt har jeg tjekket din hjemmeside. Den er rigtig god, nem at navigerer og giver et godt overblik ;)

De bedste hilsener,

Michael Toudal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)