Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping profit

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er i gang med at starte en webshop med skiudstyr, og er derfor på udkig efter en dropshipper. Jeg har fået svar fra nogle, men jeg mener at 10 % i commision de tilbyder vil være alt for lavt. Er der nogle der har en god idé om hvad jeg skal stræbe efter?

Håber at der nogen der kan hjælpe mig :)

VH

Christian 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:47

Det er nok i niveauet 20-25%... Ellers hænger det ik økonomisk sammen for dig... 

Kender nogle som får mellem 30-40%, men de beviser også, at de kan sælge røven ud af bukserne... Men du får næppe det fra begyndelsen...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:52
10 procent er alt for lavt, det er hvad du kan få på en alm. Affiliate uden særlig aftale.

Du skal nok op i noget der ligner det fashionseller nævner her, da du jo modsat affiliere får en del omkostninger du skal afholde.
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 15:37

Mange tak for svaret begge to, det var lige hvad jeg søgte! :) Tænkte også at 10 %, lød helt urimeligt, så ville det være mindre omkostningsfrit blot at kører med affiliate, eftersom at der ligger en del omkosninger forbundet med at drive en webshop

MV

Christian

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 15:42

Hej Christian

Alle de kunder jeg har talt med ang. drop-shipping, siger også niveauet ligger på omkring de 15-20%. Derudover bør du også have en fuldstændig 100% integrationen både til din leverandør og til dit økonomi-system, da du så sparer meget dum brugt tid. Jeg vil meget gerne være behjælpelig med.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:50

jjn:

Hej Christian

Alle de kunder jeg har talt med ang. drop-shipping, siger også niveauet ligger på omkring de 15-20%. Derudover bør du også have en fuldstændig 100% integrationen både til din leverandør og til dit økonomi-system, da du så sparer meget dum brugt tid. Jeg vil meget gerne være behjælpelig med.

Har du erfaringer med Dandomain og evt integrationer der? Jeg står og kunne få brug for noget hjælp med integration af en leverandør og dropshipping ordre. Du må meget gerne sende en mail på per (a t) bautik.dk, hvis det er noget du har kompetencer inden for?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 15:57

Hej igen

Jeg har sendt dig en mail.

Jeg har lavet den slags integrationer flere gange - både fra de simple, hvor det handler om at sende en e-mail til leverandøren og op til de lidt mere komplicerede, hvor man integrerer katalog, ordre, ordreopdateringer osv.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 16:03

@Jjn: Det kan meget vel være at jeg får brug for din hjælp, men der kommer nok til at gå noget tid før at det starter op, det vil først være aktuelt om 4-5 måneder. 

Desuden skriver firmaet: 

"We can provide an automated product feed via a csv file but you would need to translate everything into Danish. How do you plan on doing this in an automated way?"

Vil der ikke være en måde hvorpå man slipper for at skulle oversætte det til dansk. 

Nogle der kender til dette?

Endnu engang tak på forhånd!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 16:06

Du har 2 valgmuligheder:

1) Få en til at oversætte teksterne manuelt

2) Google-translate

Hvis du var indenfor elektronik, så var der icecat eller cnet, som du kan trække dk-tekster fra, men jeg kender ikke nogen portaler indenfor dit område.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 03:11

Chr.harboe:

@Jjn: Det kan meget vel være at jeg får brug for din hjælp, men der kommer nok til at gå noget tid før at det starter op, det vil først være aktuelt om 4-5 måneder. 

Desuden skriver firmaet: 

"We can provide an automated product feed via a csv file but you would need to translate everything into Danish. How do you plan on doing this in an automated way?"

Vil der ikke være en måde hvorpå man slipper for at skulle oversætte det til dansk. 

Nogle der kender til dette?

Endnu engang tak på forhånd!

Hvis du vil sælge produkter i danmark og havde succes med det skal du skrive en god tekst til hver af produkterne. Du vil miste mange kunder, hvis de kan se at det er en sjusket produktbeskrivelse. Det udståler useriøsitet. 

Big Smile Held og lykke!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)