Hm.. Jeg ved nada om callcentre... jeg laver det samme som dem, men om vi gør det samme ved jeg jo ikke når jeg aldrig har sat mine ben i et..... Men laver jeg leadgenerering, og det gør jg, så ringer jeg og spørger opm de er interesserede.
Det gør de blandt andet ved at købe adgang til f.eks. Experian. Se mere på Experians website.
Hvis du synes det er dyrt og besværligt, så få et callcenter eller affiliatenetværk til at skaffe leads til dig.
Mvh.
Kurt
Der er en af os der har misforstået spørgsmålet. Det man kan købe hos Experian og andre er adgang til at trække fx kundeemner fra deres database. Disse mennesker har ikke "accepteret"at blive kontaktet. (Jaja man kan da gøre det alligevel, bare man ikke bryder lovgivningen på området) Men jeg tror det der menes er at finde emner der har vist interesse for produktet.
Og alt andet lige, så afhængig af mængden der er brug for, vil et callcenter, til at finde "varme emner" være en dyrere løsnning end at købe adgang til "kolde emner" -Experian er dyrere end andre der tilbyder lignende, men de vil alle Riiiigtig gerne sælge deres produkt, så de kan presses på prisen (De vestjyske gener taler hehe)
Den bedste maade at skaffe leads paa er, at kontakte nogle relevante kundeemner og sporge om der evt kunne vaere interesse for at faa tilsendt materiale/info om det produkt man vil saelge/formidle samt man faar kontakt til de rigtige personer. Man skal finde de emner der kan have en interesse i det produkt man vil saelge. Groft sagt, er det jo spild af tid og dumt at ville saelge rengoering til et rengoeringsfirma.
alt afhængig af hvad du sælger eller tilbyder af ydelse, så lav et udtræk fra krak i forhold til den branche du gerne vil ramme, og så har du dine leads der :)