Ide og initiativrig partner til forskellige internetprojekter søges. Du skal helst bo i Østjylland. Skriv lidt om dine visioner, kvalikifikationer samt vedlæg evt. tidligere referencer. Projekterne skulle gerne gå hen og give overskud til alle. Send en mail til info@pixelarts.dk mvh Gert |
Partner
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Kan du ikke fortælle lidt mere om dig selv, og hvilke kvalifikationer du kan tilbyde i et partnerskab. |
Fed hjemmeside, du har Gert. Genialt for folk, som elsker minimalisme.
Jeg vil da også gerne høre lidt om dine kvalifikaitoner, ideer og visioner, før jeg kaster mig hovedkuls ud i et evt. partnerskab. Men hvis du kan opfylde nogle af mine lidt løsere ideer og være med til at gøre dem rentable, så vil jeg da ikke udelukke et samarbejde.
Så frem med CV''et Gert.
mvh Hans |
Jeg har arbejdet som webdesigner i mindre reklamebureau i Århus. Mine primære kvalifikationer er grafisk design og statisk HTML. Men jeg får løbende ideer til websites hvor jeg kan se en god indtjeningsmulighed. Dog har jeg indset at jeg behøver en sparingspartner samt en person der er mere programmør minded end jeg er. Jeg er mest til open source og er mest interesseret i at sælge tjenesteydelser end egentlige varer. Kort sagt er jeg god til at få ideer men kan ikke realisere dem alene. mvh Gert |
OK -Gert. Det er også mere en teknik-svend, jeg mangler. Vi to ville sikkert have det hyggeligt sammen, men det er jo ikke helt nok i denne sammenhæng. |
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Uffe - jeg har lige sendt dig en PM. mvh Hans |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)