|
jeg søger en eller flere seriøse og troværdig investorer til nystartet virksomhed med garanteret vækst i EU. For mere information og gerne en præsentation af dig modtages med højeste interesse. BL
|
what is your business Idea ?
Debat
|
jeg søger en eller flere seriøse og troværdig investorer til nystartet virksomhed med garanteret vækst i EU. For mere information og gerne en præsentation af dig modtages med højeste interesse. BL
|
|
what is your business Idea ? |
|
Du må fortælle lidt om hvilken branche og hvilket produkt (uden at beskrive i detaljer selvfølgelig). |
|
Område: Drikkevareservice Finasieringsbehov: 250.000,- DKK. Afkast skal forhandles idet Investor og undertegnede skal blive enige om det drejer sig om et finansieringslån eller om investor er interesseret i et længerevarende partnerskab. Udover dette vil jeg ikke oplyse mere før der er underskrevet en erklæring om misbrug af oplysninger og diverse udover at der er store vækstmuligheder i ind- og udland og der er kundegrundlag. Interesseret? Så skriv mig en privat besked og så tager jeg kontakt til dig
|
|
Hej Fint du begiver dig i krig med et spændende projekt. Jeg vil anbefale en bank, når nu du ikke skal finansiere mere! |