Jeg sidder lige og overvejer om jeg er for dum til at snakke med TDC..... :-s Jeg forsøgte at ringe til dem til middag, og det startede ellers fint ud med at jeg kun ventede 5 minutter på første medarbejder. Så blev jeg stillet om til en anden, som havde forstand på hurtige internetforbindelser.... så hang jeg i en ventetone i 10 minutter! Hvor længe skal man normalt vente når man bliver stillet om? Jeg har sgu ikke tålmodighed til at hænge i en telefon i 15 minutter eller mere! Nå.. men så havde jeg da besluttet mig for at bestille en opringning via deres hjemmeside! .... Det virker så bare ikke i min version af firefox! :-(
Er der nogen der ved hvem der ellers kan sælge 1Gbit internetforbindelser, og hvor i landet de kan leveres? |
TDC igen igen.... :-s
- 1
Har I mange år været en seriøs leverandør |
Køb ren argan olie her
Hvis du vil have et tilbud på en forbindelse fra Skyline, er du meget velkommen til at sende mig en PB. Der skal du med garanti ikke hænge i kø :o) (Jeg er i øvrigt også TDC partner, så jeg kan også klare et tilbud på sådan en løsning) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Forstår dig godt, da jeg ringede ind for en måned siden cirka for at opsige mit mobil-abonnement vente jeg i 34 minutter før at jeg kom til at snakke med nogen! heldigvis var kvinden i den anden ende meget sød og forstående, fik også min regning reduceret med 500 kr. så det var jo en meget god time løn :) |
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Skyline er absolut ikke bedre med kundeservice. Jeg har haft Skyline forbindelsen siden september 2010 med en trådløs router og det er så bare godt nok. Problemerne opstod, når jeg skulle montere IP telefoni boks fra en anden udbyder, og det kunne Skyline routeren ikke samarbejde med og teknikerne kunne bare ikke klare opgaven Jeg hang så på uden telefonforbindelse i over 2 måneder, idet deres support arbejder uhyre laaaaangsomt. Så besluttede jeg at koble mit IP telefoni på Skylines system og så måtte den da være hjemme, så en underskrevet fuldmagt blev indsendt til dem. 3 uger efter havde jeg stadig intet hørt fra dem og da jeg igen gjorde dem opmærksom på dette, kom der en ny mail om at indsende en underskrevet fuldmangt. Jeg fortalte dem så igen, at de havde en underskrevet fuldmagt i firmaet, men de kvitterede atter med en ny henvisning til at jeg skulle fremsende endnu en underskrevet fuldmagt.. Nu var der så gået 2 måneder mere uden telefon og pludselig dukkede der efter 14 dage yderligere op, med ny besked om, at den indsendte fuldmagt lå og hvilede sig på en forkert hylde og at de nu ville starte overflytningen af mit nummer. 14 dage efter var der ingenting sket og mit tidligere IP udbyder afventede stadig fuldmagten fra Skyline.. 5 måneder var der stadig intet sket, og jeg kontaktede TDC for at flytte tlelfonen til dem. Det skete så efter 6 måneder uden fastforbindelse og mange, mange skriverier, så hvis det er på den måde de håndterer kunder, er det uden mig resten af min levetid. Derfor bør i vælge teleudbyder efter kundeservice og selvbetjening mset muligt, end efter prisen. mvh |

Jeg har nok prøvet 12-15 forskellige teleselskaber i min 23 år med rengøringsfirma og kun 2 er jeg helt færdige med: TDC og TELIA! De andre selskaber havde bare fået for dårlig priser eller andre småting... BH Lars |
Jeg er blot forundret over at landets største teleselskab gentagne gange, og tilsyneladende konstant kan leve med at levere så ringe en kundeservice. Indtilvidere ser det ud til at jay.net er det bedste bud! :-) God weekend |