Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg dit tilbud om markedsføring - til mig!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu er jeg de seneste uger blevet kimet ned af diverse "deal-det-ene" og "deal-det-andet" firmaer, som vil have mig med på de hersens "DEALS", og det er jo meget besnærrende altsammen, MEN...

De er jo ikke kede af den andel de vil have af varens pris og det kan altså være lidt svært når der "kun" er f.eks. 40-50% at give af.

Eksempel:

NORMAL PRIS....... 200,-
NU DEAL PRIS....... 100,-
BUREAU ANDEL......  30,-
TILBAGE..................70,-

... og dét skal jeg så dække indkøb og omkostninger med...

... det kan være lidt svært når indkøbsprisen ofte er 85% af udsalgsprisen. Undtagelsen er naturligvis hvis man tilknytter konsulenttimer - så er der noget mere og tage fra, meeeen alligevel da...

Hele denne situation har provokeret mig til at presse producenterne og forelægge dem "situationen". Overraskende er de til at tale med...

Kort fortalt kan man sige:

• Producenterne vil ofre sig for branding og markedsandele...
  • Jeg vil give mere eller mindre hele min profit i sagens tjeneste...

Dermed er der åbnet for forhandling....

Og det betyder at jeg er blevet bedt om - og motiveret til - at indhente alverdens ideer og tilbud til markedsføring, og så må "vi jo se på det"...

Og det gør jeg så hérmed...

Så har du en deal, en idé, en fantastisk et-eller-andet, som kan flytte varer uden risiko (eller mindre investering) - så send det til mig på e-mail som følger:

Skriv til marketing[snabela]scandix[punktum]dk

Produkterne der er tale om finder du på http://www.scandix.dk

Hvis det ser interessant ud, så tager vi resten over telefonen.

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 20:30

Er det bare mig - men er dette ikke en ladeport af muligheder for Aminoér for at reklamere for sine ideer, tilbud og kreative evner ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:55

Du vil have folk til at komme med en god idé til at sælge dine varer eller...?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 21:14

Nej... Jeg vil have sælgere af deres ydelser til at kontakte mig og fremlægge deres tilbud, så jeg kan gå videre til producenterne, f.eks. SONY...

Kunne jeg have formuleret mit indledende indlæg meget anderledes ?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:24

det er også uklart for mig hvad det er du efterlyserTongue Tied

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 21:31

hmmm, fair nok... Jeg må formulere mig bedre...

Altså...

1. Jeg er forhandler.
2. Jeg har en god kontakt til importører og producenter
3. Importører og producenter vil gerne spytte i kassen økonomisk hvis JEG personligt vil tage mig at at:

• Efterlyse
  • Researche
  • Vurdere
  • Udvælge
  • Fremlægge

Den perfekte ide til markedsføring...

Jeg er altså med andre ord smuthullet til et ja...

Det kræver naturligvis noget rigtigt godt, til en god pris/deal osv...

Jeg er ikke interesseret i tilbud om "KØB SEO for 100.000 og BED til de højere magter at det er investeringen værd". Jeg er er interesseret i at blive kontaktet af en der sidder med verdens bedste kreative ide som måske koster xxx og som er WIN-WIN-WIN ...

Men det findes måske ikke ? Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:46
ScanDix - Software & Webservices:

hmmm, fair nok... Jeg må formulere mig bedre...

Altså...

1. Jeg er forhandler.
2. Jeg har en god kontakt til importører og producenter
3. Importører og producenter vil gerne spytte i kassen økonomisk hvis JEG personligt vil tage mig at at:

• Efterlyse

• Researche

• Vurdere

• Udvælge

• Fremlægge

Den perfekte ide til markedsføring...

Jeg er altså med andre ord smuthullet til et ja...

Det kræver naturligvis noget rigtigt godt, til en god pris/deal osv...

Jeg er ikke interesseret i tilbud om "KØB SEO for 100.000 og BED til de højere magter at det er investeringen værd". Jeg er er interesseret i at blive kontaktet af en der sidder med verdens bedste kreative ide som måske koster xxx og som er WIN-WIN-WIN ...

Men det findes måske ikke ? Big Smile

Det var bedre forklaret, for sad også selv og spekuleret over hvad du mente.

Jeg er sådan lidt i gang med at lave sådan et reklamebureau, og havde tænkt mig at kontakte nogle firmaer med mine gode idéer. F.eks hvis jeg fik en god markedsføringsidè til et mobilfirma, så vil jeg tage kontakten til deres reklameafdeling og fremlægge idéen, men jeg ved ikke om det er upassende at gøre det på den måde, har ingen brancekendskab, såååå, men ville nok prøve det alligevel, man kan jo højest få et afslag.

Jeg kunne måske godt finde på at "sælge" mine idéer til dig, men jeg skal lige afprøve nogle ting først på egen hånd - det kan også være jeg vil sælge 2-3 idéer til dig bare for sjov, og se hvor meget jeg kan få for dem.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 21:49

Hej Nicolaj, du er altid så hjælpsom og venlig med gode råd og forslag til alle, så her er forslag fra mig til dig: som så mange andre har jeg og familien mobilabonnement hos Onfone/Lebara, hvor der som bekendt ikke sælges mobiltelefoner. Jeg søger netop telefoner uden abonnement, det kunne være rart om det havde sin egen kategori på din webside, og tror andre i samme situation vil synes det samme.

Bedste hilsner

MVM

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 21:59

Det er måske lidt den omvendte verden - jeg peger såmænd bare på guldkrukken (producenterne, SONY f.eks.)...

...men i skal igennem mig for at få andel i den...

Så enkelt er det vel...

Der er desuden ikke noget nyt eller underligt i at en forhandler bakkes op af producenterne...

Og som forhandler (Dansk repræsentant om du vil) ja, så er det altså mig der skal forklare en eller anden f.eks. Belgisk, Tysk, Amerikansk, eller Svensk producents markedschef at der altså hér i Danmark er nogle geniale folk som kan og vil ditten dutten datten hvis vi kan finde ud af at samarbejde omkring det...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17

MVM:

Hej Nicolaj, du er altid så hjælpsom og venlig med gode råd og forslag til alle, så her er forslag fra mig til dig: som så mange andre har jeg og familien mobilabonnement hos Onfone/Lebara, hvor der som bekendt ikke sælges mobiltelefoner. Jeg søger netop telefoner uden abonnement, det kunne være rart om det havde sin egen kategori på din webside, og tror andre i samme situation vil synes det samme.

Bedste hilsner

MVM

Hej MVM,

Tak for kritik, det kan jeg altid bruge!

Det har vi overvejet og...

1. inden for kort tid får vi 2-3 nye forhandlere ind uden abonnement, hvilket gør det endnu nemmere at finde den billigste pris på nettet.

2. vi overvejer kraftigt at ændre indstillingen, sådan at det er søgningen på billigste mindstepris der vises som standard og brugeren så kan vælge billigste købspris i boksen. I øjeblikket fungerer det omvendt.

Stort set ingen selskaber låser længere deres telefoner, hvorfor det kan være en god fidus at købe en telefon med abonnement, hvis mindsteprisen er billigere end prisen uden abonnement hos andre forhandlere.

I slutningen af november skrev jeg til de mobilselskaber, som har en mobilshop tilknyttet og spurgte om de simlåser deres mobiltelefoner. Jeg fik disse svar.

Nu siger du at I benytter Onfone, er det på grund af udenlandsopkald? Alternativt skulle du tjekke de nye pakker fra Oister, specielt hvis I bruger meget data-trafik Smile

@Trådstarter: Beklager at jeg gik lidt OT og med hensyn til din nye formulering, så er den meget mere forståelig!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)