Hej, Nu er jeg de seneste uger blevet kimet ned af diverse "deal-det-ene" og "deal-det-andet" firmaer, som vil have mig med på de hersens "DEALS", og det er jo meget besnærrende altsammen, MEN... De er jo ikke kede af den andel de vil have af varens pris og det kan altså være lidt svært når der "kun" er f.eks. 40-50% at give af. Eksempel: NORMAL PRIS....... 200,- ... og dét skal jeg så dække indkøb og omkostninger med... ... det kan være lidt svært når indkøbsprisen ofte er 85% af udsalgsprisen. Undtagelsen er naturligvis hvis man tilknytter konsulenttimer - så er der noget mere og tage fra, meeeen alligevel da... Hele denne situation har provokeret mig til at presse producenterne og forelægge dem "situationen". Overraskende er de til at tale med... Kort fortalt kan man sige:
Dermed er der åbnet for forhandling.... Og det betyder at jeg er blevet bedt om - og motiveret til - at indhente alverdens ideer og tilbud til markedsføring, og så må "vi jo se på det"... Og det gør jeg så hérmed... Så har du en deal, en idé, en fantastisk et-eller-andet, som kan flytte varer uden risiko (eller mindre investering) - så send det til mig på e-mail som følger: Skriv til marketing[snabela]scandix[punktum]dk Produkterne der er tale om finder du på http://www.scandix.dk Hvis det ser interessant ud, så tager vi resten over telefonen. |
Er det bare mig - men er dette ikke en ladeport af muligheder for Aminoér for at reklamere for sine ideer, tilbud og kreative evner ?