Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg dit tilbud om markedsføring - til mig!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår stadig ik helt, hva det er du søger?

Markedsføring af hvad? Vil de købe produkter eller hva er det du mener?

Sorry men jeg forstår det ik helt...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:08
Fashion-Seller:

Jeg forstår stadig ik helt, hva det er du søger?

Markedsføring af hvad? Vil de købe produkter eller hva er det du mener?

Sorry men jeg forstår det ik helt...

Hvis du har en god markedsføringsidé, så vil han gerne købe den, og så vil han sælge den videre med fortjenste i hans netværk.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:44

jeg er ikke hel sikker på hvad han søger , men den bedste ide som iværksættere er at have en masse motivation for det man vil i gang med som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 15:10

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hvis du har en god markedsføringsidé, så vil han gerne købe den, og så vil han sælge den videre med fortjenste i hans netværk.

Det er godt nok op ad bakke det her... Big Smile

Altså...

ScanDix forhandler software produkter for Internationale producenter enten gennem importører eller direkte fra producenterne. Der er altså tre led i fødekæden som har interesse i markedsføring.

1. Forhandleren (mig)
2. Importøren
3. Producenten (f.eks. SONY CREATIVE)

Hver især har vi en pose penge, og som det forhåbentlig ikke er nogen overraskelse har producenterne den største pose penge.

Markedsvilkårene for forhandlere har ændret sig en del de sidste par år. Dvs. at importørernes og forhandleres margin er blevet beskåret meget kraftigt. Til gengæld vil producenterne støtte de mest engagerede forhandlere med f.eks. markedsføringskroner. Importørerne kommer oftest med som det tynde øl, men de er værd at tage i betragtning.

Producenterne tager så fat i de forhandlere der skiller sig ud og siger følgende til dem.

"Hør her, du kender dit lokale marked, du kender de lokale (nationale) udbydere og du kan deres sprog og kan varetage den kommunikation der skal til for at indhente og sætte gang i nogle initiativer og projekter der kan generere noget salg. Derfor kære forhandler, hvis du kan stå for den del, koordinere det hele fra start til slut, og håndtere kunderne efterfølgende der måtte komme ud af det, så er det ikke mere end rimeligt at vi bidrager til festen, det er trods alt os der tjener mest..."

ScanDix (forhandleren/mig) har ca. 2500 varenumre... Læs vores profiltekst for at få en ide om hvad det kunne være, men hvis du har behov for at se et konkret produkt så tjek f.eks. vores YouTube Kanal: http://www.youtube.com/user/scandixtube

Jeg ved snart ikke hvordan jeg kan forklare det mere tydeligt uden også at gøre arbejdet for den ydelse jeg efterlyser...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:41
ScanDix - Software & Webservices:

Hvis du har en
god markedsføringsidé, så vil han gerne købe den, og så vil han sælge
den videre med fortjenste i hans netværk.

Det er godt nok op ad bakke det her... Big Smile

Altså...

ScanDix forhandler software produkter for Internationale producenter enten gennem importører eller direkte fra producenterne. Der er altså tre led i fødekæden som har interesse i markedsføring.

1. Forhandleren (mig)
2. Importøren
3. Producenten (f.eks. SONY CREATIVE)

Hver især har vi en pose penge, og som det forhåbentlig ikke er nogen overraskelse har producenterne den største pose penge.

Markedsvilkårene for forhandlere har ændret sig en del de sidste par år. Dvs. at importørernes og forhandleres margin er blevet beskåret meget kraftigt. Til gengæld vil producenterne støtte de mest engagerede forhandlere med f.eks. markedsføringskroner. Importørerne kommer oftest med som det tynde øl, men de er værd at tage i betragtning.

Producenterne tager så fat i de forhandlere der skiller sig ud og siger følgende til dem.

"Hør her, du kender dit lokale marked, du kender de lokale (nationale) udbydere og du kan deres sprog og kan varetage den kommunikation der skal til for at indhente og sætte gang i nogle initiativer og projekter der kan generere noget salg. Derfor kære forhandler, hvis du kan stå for den del, koordinere det hele fra start til slut, og håndtere kunderne efterfølgende der måtte komme ud af det, så er det ikke mere end rimeligt at vi bidrager til festen, det er trods alt os der tjener mest..."

ScanDix (forhandleren/mig) har ca. 2500 varenumre... Læs vores profiltekst for at få en ide om hvad det kunne være, men hvis du har behov for at se et konkret produkt så tjek f.eks. vores YouTube Kanal: http://www.youtube.com/user/scandixtube

Jeg ved snart ikke hvordan jeg kan forklare det mere tydeligt uden også at gøre arbejdet for den ydelse jeg efterlyser...

Så havde jeg da næsten også ret ikk? Du er ikke interesseret i at jeg har en god markedsføringsidé til et sodavandsprodukt, fordi du ikke sælger sodavand. Men du vil gerne købe en markedsføringsidé der kan sælge nogle af dine it-produkter.

Det må være sådan det skal forståes, ellers opgiver jeg ( det gør du sikkert også )

Ved ikke hvad sådan en service hedder, men det er vel bare sådan noget dusør halløj, måske du kunne lave en konkurrence herinde på Amino, og udlove en dusør på 10.000 kroner til den der kan give dig en god fidus.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 17:44

Ved ikke hvad sådan en service hedder, men det er vel bare sådan noget dusør halløj, måske du kunne lave en konkurrence herinde på Amino, og udlove en dusør på 10.000 kroner til den der kan give dig en god fidus.

Nej tak!

Jeg vil blot gerne kontaktes af en person eller firma som vil sælge en serviceydelese på hélt almindelige vilkår...

Hvis jeg ikke kan lide ideen, eller ikke tror på den, så tager vi den derfra!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej tak!

Jeg vil blot gerne kontaktes af en person eller firma som vil sælge en serviceydelese på hélt almindelige vilkår...

Spøjs holdning du har til det. Hvis en privat person har en god idè, så er den ikke god nok - fordi vedkommende ikke har et firma.

Há en god søndag.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:11

Nej tak!

Spøjs holdning du har til det. Hvis en privat person har en god idè, så er den ikke god nok - fordi vedkommende ikke har et firma.

Há en god søndag.

Jeg tror satme jeg misforstod dig igen. Hahaha. Beklager, plejer normalt at være god til at forstå, men denne tråd har da pløret mig for vildt.

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Fra  ScanDix Skrevet kl. 18:14

Argh. Nej, nej nej...

Vi misforstår jo hinanden totalt.

Jeg ved jo at der er mange aminoer der sælger f.eks. søgemaskineoptimering, affiliateløsninger, bannerplads, delte messestande og så videre og så videre...

Det er ikke nødvendigvis dét jeg er interesseret i, men jeg er da interesseret i at høre fra sælgere, (hvad end de er privatpersoner, mindre eller større virksomheder) af ydelser som har noget nyt ift. markedsføring at byde på, men også andre mere traditionelle tilbud om markedsføring af produkter.

Har man en ide man vil give gratis væk, jamen bevares da, så skal man da ikke holde sig tilbage, men det var ikke så meget dét jeg efterlyste.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55

Jeg føler virkelig med dig her :) jeg forstår dig udemærket, allerede fra dit første indlæg - og ja kan ikke se hvorfor det skulle være så svært at forstå når du har beskrevet det så godt?

1. du vil gerne gå til leverandøren med et godt markedsførings forslag som dig og leverandør kan deles om at betale (du tjener på det)

2. hvem har produktetet?

hehe.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)