Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg dit tilbud om markedsføring - til mig!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår stadig ik helt, hva det er du søger?

Markedsføring af hvad? Vil de købe produkter eller hva er det du mener?

Sorry men jeg forstår det ik helt...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:08
Fashion-Seller:

Jeg forstår stadig ik helt, hva det er du søger?

Markedsføring af hvad? Vil de købe produkter eller hva er det du mener?

Sorry men jeg forstår det ik helt...

Hvis du har en god markedsføringsidé, så vil han gerne købe den, og så vil han sælge den videre med fortjenste i hans netværk.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:44

jeg er ikke hel sikker på hvad han søger , men den bedste ide som iværksættere er at have en masse motivation for det man vil i gang med som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 15:10

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hvis du har en god markedsføringsidé, så vil han gerne købe den, og så vil han sælge den videre med fortjenste i hans netværk.

Det er godt nok op ad bakke det her... Big Smile

Altså...

ScanDix forhandler software produkter for Internationale producenter enten gennem importører eller direkte fra producenterne. Der er altså tre led i fødekæden som har interesse i markedsføring.

1. Forhandleren (mig)
2. Importøren
3. Producenten (f.eks. SONY CREATIVE)

Hver især har vi en pose penge, og som det forhåbentlig ikke er nogen overraskelse har producenterne den største pose penge.