Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny pakke distributør i Danmark - billigere end Postdanmark

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
DT Hansen (HR & FRU HANSEN):

Kære lanhter! Vi ved udemærket at det ikke er let derfor er vi ikke bare 1 mand der vil starte op men vi er faktisk 4firmaer der er gået sammen om dette projekt, hvor den ene virksomhed har erfaring helt tilbage fra 1982 med distribution. Ikke landdækkende men i Stor København.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vi dækker Hele danmark efter behov (Håber at i forstår hva vi mener)




Muligt !!

men det er svært at forholde sig til ingenting, da vi ingen oplysninger har fået udover hvad man ellers finder hos andre aktører af betingelser og priser.

Jeg har også over 30 års erfaring, men hvis jeg ikke fortæller noget mere om mig selv, kan man ikke forholde sig til, at jeg kunne klare de opgaver billigere end de store aktører som har masser af penge i baglommen.!


mvh

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

LANTHER:
Fashion-Seller:

Nu handler fragt om meget andet end blot prisen... Det er vidst blevet
bevidst herinde adskillige gange!
Hvad med følgende punkter?



Hej

Man glemmer et meget, meget vigtigt punkt.

Troværdighed, for hvem tør overlade utallige pakker for mange, mange tusinde kroner til en helt ukendt aktør ?

Troværdighed er noget der skal opbygges gennem mange, mange år, og det har man ikke fra dag 1.


mvh

Nu er det jo ikke fordi GLS selv har den bedste troværdighed ..... så start lige med din egen arbejdsgiver!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

here we go again :P

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@ here we go again :P

Hehe Yes

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Ravn:
Nu er det jo ikke fordi GLS selv har den bedste troværdighed


Ravn...ja

GLS kan man forholde sig til..

Ny pakkedistributør ved man ikke ret meget om..

Hvad så?

mvh

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:
Ravn:
Nu er det jo ikke fordi GLS selv har den bedste troværdighed


Ravn...ja

GLS kan man forholde sig til..

Ny pakkedistributør ved man ikke ret meget om..

Hvad så?

mvh

Så det du siger er..

 

GLS kan man forholde sig til, og det er holde sig væk fordi de er dårlige..

 

og ukendte ved man ikke ret meget om, så dem skal man også holde sig væk fra?

 

Tja.... :D

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
BruunMedia:

GLS kan man forholde sig til, og det er holde sig væk fordi de er
dårlige..


 


og ukendte ved man ikke ret meget om, så dem skal man også holde sig væk
fra?


 


Tja.... :D



Vagn er Vagn..ja vi kender melodien

Forvrænger det vi skriver.

Vagn, GLS er en kæmpe stor aktør med en meget stor kundekreds, selv om der er enkelte smuttere, men det er der i alle firmaer, for ingen er ufejlbare.

Nye aktører har bare det problem, at de meget gerne vil have kunder indenfor og så skal man man krænge alt ud om firmaet, hvis det skal lykkedes, for ellers tror jeg ikke mange hopper på de ukendtes vogne med stor risiko for tab af mange pakker.

Jeg tror ikke de nye aktører er hverken bedre eller dårligere end andre, men man skal have noget at forholde sig til.

Alle er velkomne, men kampen om kunder er hård.

mvh


 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Nu er det jo ikke fordi GLS selv har den bedste troværdighed

Ret beset kan man jo ikke sammenligne troværdighed omkring en virksomhed alene baseret på nogle erfaringer som beskrives i et fora som dette.

Korrekt GLS til tider har udfordringer, men det samme har PD og alle de andre.

For mig at se drejer det sig mere om for de nystartede at opbygge en kundemasse der er tilfredse, før man evt. markedsfører produktet her på Amino og tilsvarende steder, så man i det mindste har en eller anden form for track record.

Jeg er ALTID blevet behandlet professionelt og pænt af GLS og oplevet usædvanlig fleksibilitet hos deres chauffører (ved godt det er meget individuelt) og samme service er svær at få fra PD.

Jeg ved der er meget fokus på priserne og priserne i listen er ikke billigere end GLS generelt hvis man har rabataftaler, men der er en fordeli dette nye tiltag og det er aftenleveringen, som kan vise sig at være en fordel, hvorfor, hvis det var mig, så ville jeg alene starte markedsføringen overfor shops med dem service.

Om levering til døren/afhentning ved leveringssted (pakkeshop og lign) bliver kardinalpunkter i fremtiden er måske muligt, men uanset hvordan man vender og drejer tingene, så er forbrugerne udemærket klar over at ydelser koster penge, så generelt kan man godt forvente en drejning i fleksibiliteten fremover.

Flere undersøgelser har vist at leveringsomkostningerne er kardinalpunkter for bl.a. hvem man ender op med at gennemføre ordren hos, men ret beset så mener jeg at priserne mere eller mindre nærmer sig hinanden, hvorfor det måske reelt set er priserne på varerne som er en udfordring.

Julehandlen viste med al tydelighed at handlen med udlandet er kraftigt stigende og faktisk har jeg noteret mig at fragten ikke altid er billigere nu, men det er varerne der er meget meget stor forskel i pris på.

Tager man et produkt som f.eks. Redken Shampoo, så havde det indtil for nogle måneder siden en udsalgspris på 215 inkl. moms. Nettoprisen uden rabatter for denne vare er lidt over 100 + moms. Denne vare har derfor fra både butikker og kunder været udsat for kraftig parallelimport og solgt til mellem 119 og 129 på markedet.

Varer som dette er et konsumprodukt som folk ikke har problemer med at købe fra f.eks. UK hvor udsalgsprisen er UNDER 100!! - som virksomhed har man kunnet købet den ind til omkring 53-64 afhængig af ens kontakter og forbrugerne har kunne købe direkte til 75-89 inkl. UK moms og det er der mange der har gjort og så forøget deres varekøb da de jo næsten kunne få 3 i forhold til en alm. frisør eller 1,5 i forhold til nethandlen, og prisen for fragten har været omkring 80 dkk.

Så i de tilfælde har forbrugerne uden probllemer været indstillet på at betale for "dyr" fragt, da prisen på varen har været lav.

Nå men der hvor jeg vil hen er, at man skal nok være påpasselig i disse tider i forbindelse med hvilken retning man går, da produktpriserne nok mere er dem der skal presses yderligere ned i pris, frem for forsendelsespriserne.

Og med de nye priser på breve for B post fra PD, så tror jeg faktisk at brevmængden vil stige en hel del, da mange forsendelser kan sendes "billigt" på den måde. Ved godt der ikke er track & trace og forsikring (men forsikring kan tegnes separat hos eget selskab) men antallet af bortkomster/snyderier er relatvit begrænset i forhold til mængden.

Derudover har jeg på det seneste i Kbh set flere og flere "småbiler" fra ZAP distribution sent på dagen tidlig aften, så det kunne tyde på at de har gang i et eller andet med den type levering.

Anyway god vindmed projektet, men jeg ville vente med at gøre yderligere indtil hjemmeside og alt er klart, især når det drejer sig om så ømtåligt et emne som pakkedistribution.

Køb ren argan olie her

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg@ Derudover har jeg på det seneste i Kbh set flere og flere "småbiler" fra ZAP distribution sent på dagen tidlig aften, så det kunne tyde på at de har gang i et eller andet med den type levering.

Ja - Zap leverer til privatkunder mellem 16-21.00

ligesom der bliver tilbudt her.

Held og lykke med projektet, som jeg ser det har du fine priser - nok mest i den lette afdeling.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har skrevet i en anden tråd! MAn råber op ang Postdanmark prisstigninger og GLS håndtering af pakker.

Men dansker er vanedyr og ved ikke om det er vane eller fordi man ikke tør men ligeså snart der kommer et nyt forslag eller tilbud, så går man direkte i forsvars stilling og forsvare både PD og GLS.

Men om 14dage råber man op igen og at PD er dyrer og GLS håndtering af Pakker er dårlig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi vil fra vores side prøve at bygge et alternativ op til PD og GLS og de andre "store" distributører der på markedet i danmark.

Så kan man jo selv vælge om vil bibeholde sin nuværende pakkedistributør eller om man vil skifte. Vi fra vores side vil ikke vride armen om på folk. Vi vil give dem valg muligheden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)