Hej alle jeg har netop uploadet en webshop - www.spotvaregrossisten.dk - hvor der handles B2B med alle mulige produkter indenfor Brugskunst, Legetøj, Isenkram, Grill, Værktøj etc. etc. Det er de perfekte varer til sommerbutikker, markeder, webshops eller anden internet handel. Der kommer hele tiden nye varer til og alle informationer i form af priser, ordrekvantum er tilgængelig. Når ordrer er lagt modtages en foreløbig ordrebekræftelse. Efter 1-2 dage vil I modtage en endelig bekræftelse på kvantum samt leveringsdag (1-3 uger). Kig på det og læg gerne ordrer - send bare mails på mail@spotvaregrossisten.dk hvis I har spørgsmål eller der er andre varer i samme stil I er på udkig efter, så kan jeg se hvad der kan skaffes lige nu og her. INTRODUKTIONSRABAT: Jeg fejrer at jeg endelig har fået lagt mine tilbud ud på webshop og GIVER RABAT TIL ALLE AMINOER de næste 2 uger - dvs. ordrer lagt hos mig senest 8/4. Mange hilsner |
Du har et stort problem med at kunder kan komme videre til betaling.
Det tog mig en pæn tid, af finde ud af at jeg skulle trykke på vis kurv, som er totalt mørkelagt ?
Vis kurv | |||||
192 vare(r) i kurven |
|||||
|
|||||
I alt | 1.147,20 DKK |