Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alverdens SPOTVARER til faste lave grossistpriser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

jeg har netop uploadet en webshop - www.spotvaregrossisten.dk - hvor der handles B2B med alle mulige produkter indenfor Brugskunst, Legetøj, Isenkram, Grill, Værktøj etc. etc.

Det er de perfekte varer til sommerbutikker, markeder, webshops eller anden internet handel.

Der kommer hele tiden nye varer til og alle informationer i form af priser, ordrekvantum er tilgængelig. Når ordrer er lagt modtages en foreløbig ordrebekræftelse. Efter 1-2 dage vil I modtage en endelig bekræftelse på kvantum samt leveringsdag (1-3 uger).

Kig på det og læg gerne ordrer - send bare mails på mail@spotvaregrossisten.dk hvis I har spørgsmål eller der er andre varer i samme stil I er på udkig efter, så kan jeg se hvad der kan skaffes lige nu og her.

INTRODUKTIONSRABAT: Jeg fejrer at jeg endelig har fået lagt mine tilbud ud på webshop og GIVER RABAT TIL ALLE AMINOER de næste 2 uger - dvs. ordrer lagt hos mig senest 8/4.
Rabatten vil som udgangspunkt være 10% på alle varer, dog er der enkelte varer som jeg må give lidt mindre på. Rabatten ser I på den endelige ordrebekræftelse som tilsendes - er I ikke tilfredse kan I jo annulere.

Mange hilsner
Kramer
www.spotvaregrossisten.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:32

Du har et stort problem med at kunder kan komme videre til betaling.

Det tog mig en pæn tid, af finde ud af at jeg skulle trykke på vis kurv, som er totalt mørkelagt ?

Vis kurv

192 vare(r) i kurven 

Betalingsgebyr 0,00 DKK
Forsendelsesgebyr 0,00 DKK

I alt 1.147,20 DKK

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:17

Hej Johnny

du har ret.

Har gjort småændringer så det nu er mere tydeligt.

Vil forbedre det og rette til i den kommende tid så det bliver mere overskueligt og tydeligt.

Tak for kommentaren.

OG PS ALLE. Når I lægger ordre så skriv lige Amino i notat feltet under adresseoplysninger - så ved jeg at I skal have rabatten.

Kramer

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:48

Hej Kramer

Først og fremmest til lykke med din nye webshop.

Jeg kan se at en del af varerne er Kina varer, som du også selv skriver.

Jeg har et par velmente spørgsmål/råd til dig:

1. Har du styr på alle relevante godkendelser, så som:

Sikkerhedsgodkendelser på produkter til børn?

Godkendelser på varer der kommer i kontakt med fødevarer?

Godkendelser på elektriske artikler, RoHS, CE, elskrot, Wee etc. ?

2. Har du licens aftalerne på plads?

Du har nogle Disney produkter i shoppen, og har du ikke licensaftalerne på plads så falder hammeren, hvis/når det bliver opdaget.

Det samme gælder for Diddle.

Har du nu styr på disse ting, så vil jeg da anbefale dig at skrive om det i det infokort der er til hvert produkt i webshoppen, og evt vise emballagens bagside, så man kan se produkternes godkendelser. 

Med Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:42

Hvis du sælger B2B, så er det totalt upraktisk, at Hr & Fru Danmark/World kan se priserne...

For hvorfor skulle de handle i en webshop, på et marked eller i en butik, hvis de kan bestille det meget billigere på nettet selv?

1-3 ugers leveringstid lyder også af rigtig længe... Især når der er sindsyg mange "Kina-Stocks" i omløb med her&nu levering...

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 17:32

Hej Kramer,

Tillykke med din nye shop.

Jeg studser lidt over jeres prissætning da du nævner i sælger b2b, og kvalitet må forventes at være i et DIY, Jem&Fix, Tiger niveau men stadig tager i, for eksempel, 75DKK for et Irish coffee sæt, 99DKK for 3 lanterner og 55DKK for et vinåbner sæt.. Og jeg vil mene at det prisniveau er temmelig højt i grossistleddet. Det er ikke en kritik af den pris i har besluttet jer for, men ligger der en markedsundersøgelse eller anden analyse af pris niveau bag?

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)