På vores HHX er der kommet en ekstra uddannelse(et par timer ekstra om ugen) HHX Leadership der går i gang næste år. Jeg syntes det lød spændende og ville gerne tilmelde mig, der var så også inde på kontoret en lille folder udover tilmeldings blanketten http://quickpaper.rosendahls.dk/hhx/#/0/ og hvis man læser på allersidste side så kunne man deltage i en SMS konkurrence!! Og hvem er ikke fræk nok til intet at sige i klassen, og samtidig tilmelde hele ens families mobil tlf'er.
Så her i dag, kom inspektøren HR Henrik ind i klassen og spurgte efter Mejner(mig). Herefter spurgte han efter mit tlf nummer, det passede ham ikke lige i første omgang, så sagde han Lena Therkildsen, ja det er min mor. Nå, jamen så har du lige vundet en Ipad, jeg kalder lige til møde om 20 min så alle kan høre det!! Så nu er jeg den lykkelige ejer af en Ipad(hva skal man egentligt med sådan en himstregims xD), og hele skolen snakker om det Så husk!! Læs altid teksten igennem selvom det kan være kedeligt!! Det betaler sig i sidste ende
Mvh Mejner T. MT Distribution |
He- He.
Ja, man skal jo ikke smide alle sine guldkorn rundt.
Tillykke