Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VirksomhedsNAVN

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, vi bliver ikke enige her.
Jeg ved ikke hvilke grundregler du hentyder til? Jeg kender dem ikke og har vel lavet 4-5 virksomheder med god succes på trods af min uvidenhed. Det er muligt at man ifølge en eller anden Handelsskolebog skal følge nogle regler, men i den virkelige verden gør man som man lyster.
Havde Nokia heddet Amino, så havde vi sagt: "Amino - Connecting people" og de havde ikke solgt en tlf. mindre, på trods af at der ikke er de store muskler i en tlf.  Og havde Nike heddet Nokia, ja så var der såmænd nok også solgt lige så mange sko.

Jeg er ked af at sige det, men du lægger alt for meget betydning i hvad firmanavne betyder. Din ide med Axon er fin, men ikke lige så god. Vil du f.eks. promovere din URL i en radioreklame, bliver du nødt til at stave det. Ellers vil folk ikke vide om det var akson.dk, ackson.dk, acson.dk etc.

Nuvel, du har dine teorier og jeg har mine og fred være med det.

Dbh Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:53

Jeg ved denne debat er af ældre dato, men finder den meget nutidig for mig.

Jeg er ved at starte en enkeltmands virksomhed op og står med præcis samme problem. Hvad skal min virksomhed hedde?
Jeg ville høre om der evt. findes virksomheder, hvor de f.eks. kan vurdere navne forslag etc. uden at jeg skal være bange for de snupper domæne, koncepter mm.

- håber I kan hjælpe :)

Forsat god onsdag.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 14:34

Jeg har været i domænebranchen i mange år og har deraf fået en del erfaring med navne, herunder hvilke domænenavne der er optimalt at registrere til sit virksomhed.

Du er velkommen til at PM mig, jeg kan forsikre dig om, at jeg aldrig vil snuppe dit domænenavn. Det passer ikke ind i mit og mit virksomhed's værdisæt. :)

Bedste hilsner,

M.U.

Kommer snart...

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:05

Martin Thorborg:
Min yndling er: "Avis, we try harder"

Vi prøvede i nogle år med TRY.dk - We TRY harder too! Måske TRY.dk - we still have to TRY harder! 

er bedre;) Gammel tråd? 7 år er ingen alder. Og bevis på at gammelt ikke = gammelt ubrugeligt bras;)

BH

Lars

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)